Egy otthoni call centeres munkánál az én saját telefonomról kell majd a hívogatni az ühyfeleket?! vagy hogy?
Figyelt kérdés
2020. jún. 12. 18:24
1/6 anonim válasza:
Nem, általában adnak céges telefont.
2/6 anonim válasza:
Vagy ceges telefont adnak, vagy valami online telefonalos cuccot kell hasznalni. Flottas elofizetesekre kb. mindegyik mobil- es vezetekes szolgaltato eleg nagy kedvezmenyeket ad, ugyhogy nyilvan nem a praktikum-kartyas 59 Ft/p feltoltokartyas telodat kell majd hasznalni.
3/6 anonim válasza:
A cégtől függ. Ahogy #1 és #2 is írta, vagy céges telefont kapsz, vagy VoIP.
VoIP esetén le kell töltened egy szoftvert a telefonodra vagy a gépedre, kapsz egy szervert és egy felhasználónév-jelszó párost, amivel be tudsz lépni. Elég gyakran erre a Bria Stretto alkalmazást használják.
4/6 anonim válasza:
Semmit nem tudunk a cégről vagy a munkáról, így max csak találgathatunk.
5/6 anonim válasza:
Nálunk VoIP szoftver van. Előre van programozva, kiírja a sablonszöveget amit mondani kell, kattintod hogy mit válaszolt az ügyfél, majd mondod az újabb sablon dumát amit erre kiír. Maga a szoftver indítja a hívást és végzi a hangrögzítést is.
6/6 anonim válasza:
Általában úgy van, ahogy az utolsó írja. A szoftver naplóz mindent, az alapján van az elszámolás is. Viszont nagyon figyelj oda, mert egyszer voltam diákmelón call centerben és csak a vonalban töltött idő után fizettek (teljesítmény bérezés volt+ jutalék ha a hívás elérte célját).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!