Igaz e az az állítás, hogy játékfejlesztésben kóderként részt venni nehezebb meló, mint bármilyen más programozási meló?
Figyelt kérdés
Ha igen, miért nehezebb például?
Ezt laikusként kérdezem.
2020. máj. 9. 20:09
1/5 anonim válasza:
Igen is meg nem is, windows fejlesztők dolga se nehezebb kóderként. Jön egy bug, akkor elég sok galibát okoz :D
2/5 anonim válasza:
Inkább az igaz, hogy megerőltető. Ott van a legnagyobb hajtás.
3/5 anonim válasza:
A játékfejlesztést én olyan közepesen nehéznek mondanám. Azért az igazán kemény dió a telekommunikáció, űrkutatás, mesterséges intelligencia, meg kb mindegyik olyan program kódolása amin emberélet múlik, mert mint azt mindenki tapasztalta aki játszott már valaha, hogy ezek tele vannak bugokkal mert belefér, semmi következménye nincs, de ahol életek múlnak a program helyes működésén ott nincs lehetőség a hibára és az az egyik legkeményebb dolog.
4/5 anonim válasza:
Matek + fizika kombo miatt esetleg
5/5 anonim válasza:
Egy idilli világban lehet, hogy a hármasnak lenne igaza. Egyet is értenék. De a valóságban a legnagyobb nyomás a pénzügyi szektorban van. Ha sok sok pénz múlik rajta, akkor bizony nincs pardon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!