A Call Centerekben mit jelentene az L1, L2, L3 L4 rövidítések? Ezeket a rövidítéseket minden call centerben használják?
Ezek valóban a Level 1-2-3 jelentései.
A Level 1 a kvázi egyszerű ügyfélszolgáltatos ő tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel közvetlen, hozzá érkezik be minden probléma. Alapvetően az egyszerű dolgokkal foglalkoznak. (Pl. Ki húzta a modemet? Ujraindította? stb szaktudást nem igénylő dolgok.)
Az L2-es már valamilyen műszaki affinitással rendelkező személy aki régebb óta a cégnél dolgozik és képes az ujraindította szövegnél némi tényleges műszaki segítséget nyújtani. Általában ide kapcsolagat az L1 ha fogalma sincs a dologról.
Az L3-as szinte már mindig felsőfokú végzettségel rendelkező személy aki már igen komplikált dolgokat is megtud oldani. Az L3-as legtöbb esetben már nem is tipikus call centeres vagy legalább is nagyon ritkán kezel hívásokat, amelett hogy valóban egy network l3-asnak már ilyen nettó 500-600 ezret keres.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!