Wishen hogyan lehet visszaigényelni a pénzt?





elképzelhető, hogy még várnod kell! Ebayről 8 hónap volt eddig a rekordom! És tudod mi miatt? A teherszállító hajó csak 4500 konténerrel indul el és 1 konténerbe elfér 400.000 Db telefontok, külön dobozolva. És így 8 hónapot keleltt várnom mire megteltek áruval és elindultak!
Egyébként! gyfélszolgálathoz lehet intézni ANGOLUL egy levelet, amiben érdeklődsz, hogy hol tart a csomagod (mert jogod van rá és ki is fizetted), mert még mindig nem érkezett meg!
Mivel kínaiak (vagy mittomén milyenek) a wishesek, ha nem válaszolna, vagy csak annyit ,ohgy várjon türelemmel, akkor lehet fenyegetőzni fogyasztóvédelemmel!
Visszaigényelni pedig ugyanígy. Emailben agnolul megadsz minden adatot ami kell, és visszakérelmezed a pénzedet arra számlára amin átutaltad és nem kívánod a csomagod kézbesítését.
Mennyi a visszaigénylési időhatár?





Szia! Sajnos kellett már alkalmaznom nekem is a következőket.
Ügyfélszolgálatra rá katt, majd a termeket megkeresed. Írsz magyarul az ügyfélszolgálatnak, hogy a terméked még mindig nem jott meg. Ezután automatikusan beállít egy későbbi szállítási határidőt, ami mar annyira nem vészes. Ha az is letelik, akkir írsz az ügyfélszolgálatnak, hogy késik a terméked, fizessék vissza. Ha ez sem működik, akkor kiválasztod, hogy a termék megérkezett, de reklamáld meg, hogy pl serult a csomagolás. Ebben az esetben kér képet a rendszer, de a google-ba beirva talalsz ilyen terméket, melynek a képe letölthető. Feltölt és visszautalják a pénzedet. Időközben a termék is megérkezhet.
Magyar automata ügyfélszolgálat van, nem kell írni angolul!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!