Milyen egy űgyfélszolgálatos pozíció?
az ügyfélszolgálat/ügyféltámogatás egy eléggé kiterjedt szolgáltatói ággá vált. Van a legalja: nyelvtudás, semmi végzettség nem kell, de nem is fizetnek sokat. Illetve már van olyan része, amihez 2 idegennyelvtudást is elvárnak, de ezek már normálisabb irodai munkák, és jól is fizetnek. az ügyfélszolgálatnak több fajtája van:
- frontoffice. közvetlen kapcsolatod van az ügyféllel, nálad csörög a telefon, vagy neked kell megválasazolni az ügyfél emailjét
- backoffice: közvetlen kapcsolatod nincs az ügyféllel, csak a cégen belüli társosztályokkal, ők kontaktálják az ügyfelet
- B2B : "Business to business" angol kifejezés rövidítése, csak vállalati ügyfelekkel foglalkoznak
- B2C. "Business to customer" angol kifejezés rövidítése, lakossági ügyfelekkel foglalkoznak
szóval ügyfélszolgálat területén is vannak jó lehetőségek, érdemes hozzá angolt és egyéb idegennyelvet tudni, és ki lehet fogni vele egy jó kis nyugodt backoffice-os pozicíót egy normális cégnél. Elsősorban az üzleti szolgáltató központok keresnek ilyen tudású embereket. (SSC-k, BSC-k). _Van belőlük jó pár Budapesten.
Banki ügyfélszolgálatos pozícióhoz elvárnak pénzügyi végzettséget. Hiszen ők többnyire számlákkal, számlavezetéssel foglalkoznak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!