Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mi a teendője egy raktárban...

Mi a teendője egy raktárban dolgozó adminisztrátornak?

Figyelt kérdés
milyen teendői vannak? és mihez kell értenie egy adminisztrátornak?

2019. aug. 10. 15:14
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Áruk átvétele, gépbe vitele, esetleg rendelések (ha olyan a raktár) összekészítése, számlázás, áruk kiadása , stb.
2019. aug. 10. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
és milyen végzetség szükséges ehhez ?
2019. aug. 10. 16:49
 3/3 anonim ***** válasza:
76%
Ha műszakos adminisztrátor, akkor elég valamilyen középfokú végzettség, ha nappalos, akkor diploma kell, de mindegy, hogy milyen. Esetleg érettségi és jó kapcsolatok. Egyébként mivel betanított munkáról van szó, nem szükséges hozzá semmilyen szakképzettség, csak tudj stabilan írni-olvasni.
2019. aug. 10. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!