Mennyi lehet a reális bérigény erre a pozícióra (bank - back office)?
Nálunk lehetőséged lesz:
Lakossági jelzáloghitelek, támogatott hitelek és támogatások döntés előkészítési feladatainak (dokumentáció átvizsgálás, rögzítés, előterjesztés,) és döntés utáni feladatainak (szerződéskészítés és szerződésellenőrzés) ellátására;
Lakossági jelzáloghitelek folyósítást megelőző hitel ellenőrzési (credit control) feladatainak ellátására;
Lakossági jelzáloghitelekkel kapcsolatos utólagos ellenőrzési és monitoring feladatok ellátására;
Részvételre az egyedi, speciális ügyletek szakmai megoldásában;
Közreműködésre az üzleti környezethez alkalmazkodó operációs folyamatok implementálásában.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel pénzügyi/gazdasági területen;
Felhasználói szinten, magabiztosan kezeled az MS Office programokat (főként MS Word, MS Excel);
Szívesen megismernéd a jelzáloghitelezéshez kötődő előterjesztési, döntési, valamint más hiteloperációt érintő folyamatokat.
Előnyt jelent, ha:
Banknál vagy egyéb adminisztratív/koordinációs jellegű munkakörben már szereztél minimum 1 éves tapasztalatot;
Tapasztalatod van banki hitelezésben;
Jelzáloghitelezést érintő törvények, jogszabályok területén jártas vagy;
Felsőfokú végzettséggel rendelkezel.
Miért jó nálunk dolgozni?
Egyedi fejlődési tervet biztosítunk számodra a jelzáloghitelezési szakma elsajátításához.
Tudásod fejlesztésével karrieredet nemcsak a Jelzáloghitel Mid-Office-on, de a bankon belül is építheted.
Egy összetartó, egymást támogató csapat tagja lehetsz.
Átfogó ismeretet szerezhetsz egy, a mindennapi életet is érintő területtel kapcsolatban
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!