Sikertelen tranzakció, de a pénzt levonta a számlámról?
Vásároltam interneten egy cipőt, levonta a számlámról a pénzt, viszont kaptam a bolttól egy e-mailt, miszerint sikertelen volt a tranzakció.
Az egészben az a furcsa, hogy én netbankon semmit nem látok erről a levonásról, viszont az egyenlegem a cipő árával kevesebb, SMS-t pedig kaptam a leovnásról.
Valaki tud segíteni esetleg?
Várj egy kicsit (1-2 órát), aztán kérdezz rá újra a boltnál.
Jártam már úgy, hogy NEKEM azt jelezte egy számlafizetésnél, hogy sikertelen tranzakció (kártyás számlafizetés), meg is volt a számlán is a pénz, ezért mégegyszer rámentem, kifizettem és erre végül duplán lett kifizetve :-(
Mostanában többször szórakázik a banki rendszer is - gondolom, az azonnali fizetésre próbálnak felkészülni (ami végül el lett halasztva), több kevesebb sikerrel...
De akkor SMS-t miért kaptam? Abban benne van a webshop neve is, minden.
Semmi nem utal arra, hogy zárolva lenne a pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!