Hogyan ellenőrzi a Paypal, hogy jogos-e a pénz visszakérése?
Létezik "seller protection" is. Nézz utána.
A kérdés összetett, mert több címszóval is vissza lehet igényelni a pénzt. Például: a termék nem a leírásnak megfelelő, vagy a termék nem érkezett meg.
Ez utóbbi ellen te magad tudsz védekezni. Mégpedig úgy, hogy mindig nyomon követhetően adod fel a csomagot. Ha a vevő azt állítja, hogy nem kapta meg, akkor te a Paypal felé a trackiong numberrel véded magad. Ha ez nincs, akkor a vevőnek lesz igaza. Még akkor is, ha te önkényesen kijelented előre, hogy te nem vagy felelős az elveszett csomagokért. Sok eladó esik ebbe a hibába: felajánlja a sima (nem követhető) postázást, hiszen az olcsóbb. És kiköti, hogy ő bizony nem felelős, ha a vevő ezt a szállítási módot választja. De a Paypal szemszögéből a felelősség az eladót terheli. Ha ő nem tudja bizonyítani a sikeres kézbesítés tényét (tracking numberrel), akkor vélelmezhetően nem kapta meg a vevő a csomagot, és visszajár neki a pénz. És ezt akkor is megkapja, ha történetesen az eladó Paypal-egyenlege időközben nullára csökkent. A pénz Paypal általi visszatérítésének nem feltétele a pénz megléte. Egyszerűen mínuszba kerül az egyenleged...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!