Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha az ÁNYK keretrendszeren...

Ha az ÁNYK keretrendszeren belül küldök be egy nyomtatványt, mennyi időn belül kell kapjak egy e-mailes visszajelzést arról, hogy a beküldött dokumentum Beérkezett; szerintetek beérkezett a lentiekben részletezettek szerint beküldött dokumentum?

Figyelt kérdés

Eddig azt tapasztaltam, hogy amikor beadtam valamilyen nyomtatványt, akkor az érkeztetésről -szinte azonnal- jött egy levél az Ügyfélkapus fiókomba, amiről e-mailes értesítést is kaptam a magán e-mail-címemre.


A minap az ÁNYK-ban töltöttem ki egy nyomtatványt, amihez sikeres ellenőrzést követően pdf mellékleteket is csatoltam, majd az alábbiakat tettem.


A "Kapcsolat az ügyfélkapuval fülön":

- először a "Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre" lehetőséget választottam, majd ennek sikeres megtörténte után

- a "Nyomtatvány közvetlen beküldése az ügyfélkapun keresztül" opciót választottam, ...

A folyamat végén az ÁNYK felületén kaptam egy zöld ikonos visszajelzést, hogy a beküldés sikeresen megtörtént és az "Érkeztetési szám: ...-sok szám-....".


Azóta nem történt semmi.

Az Ügyfélkapus (SZÜF portál) fiókomba belépve az "Elküldött" mappában látom a Dokumentumot, meg is van jelölve +Elküldött"-ként.

Ha rákattintok az "Üzenetre" akkor a részleteknél ugyanazt az Érkeztetési számot látom, mint amit az ÁNYK programban kaptam rendszerüzenetként, és meg van adva a beérkezés dátuma is.


A fentiek alapján azt gondolom, hogy sikeresen beérkezett és nincs vele további tennivalóm, de a "Beérkezett" mappában még nem kaptam Értesítést arról, hogy beérkezett.


Biztosan beérkezett, amit küldtem?

(Az ügyintézési határidő miatt fontos lenne tudnom.)


Vagy másként kellett volna beküldenem a nyomtatványt?

Pl. ha az ÁNYK programban a fejlécen lévő Kulcs ikonra kattintva kezdeményeztem volna a beküldést? (Ez is SZÜF portálra irányított volna, de abban az esetben az Ügyfélfiókomból (Értesítési tárhely) a "Küldés" gombot használva magamnak kellett volna kijelölnöm a feltöltendő dokumentumot, dokumentumokat.)


Nem vagyok rutinos az ÁNYK program használatában, és általában a SZÜF portál/Ügyfélkapus levelezésben sem.


Szerintetek?



#magánszemély #ÁNYK program #nyomtatvány beküldése #nyomtatvány beérkezése #visszajelzés beérkezésről #e-mailes visszajelzés #visszajelzés határideje
2019. máj. 3. 09:27
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem kapsz e-mail-ben visszajelzést.

Ha ott rögtön kiírta, hogy beérkezett, xy nyilvántartási számmal, akkor megkapták.

Nem tudom, mit intézel, és hogy arra kell-e válaszolniuk. Én legutóbb adóigazolást kértem. Délelőtt küldtem be. Délután már jött is az értesítés, hogy megérkezett a tárhelyre.

2019. máj. 3. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Bevallási időszakban van hogy pár óra kell az elfogadó nyugtához. Kinek küldtél be? Önkormányzati rendszereknél van, hogy nem is jön nyugta. Amúgy a beérkezett üzeneteknél a szűrésnél pipáld ki, hogy a rendszerüzeneteket is Mutassa. Kell lennie egy feladási igazolásnak és egy letöltésinek. Ha utóbbi megvan, akkor meg a fogadó szervezetet érdemes kérdezni, hogy mi a helyzet kb 1 nap után. Múltkor a NAV rendszere szarakodott, mert a nyugták nem jöttek meg. Telefont követően félórán belül megjött minden.
2019. máj. 3. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


"Nem kapsz e-mail-ben visszajelzést."


Eddig mindig kaptam egy e-mailt az ertesites(kukac)kozpontirendszer.gov.hu címről, az alábbi kezdetű üzenettel:


"Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton értesítjük, hogy tárhelyére küldemény érkezett.

......"


Ezután szoktam belépni az ügyfélkapus fiókomba (tárhelyemre), ahol a beérkezett leveleknél ott volt az új küldemény. Alapból nem szoktam belépni az ügyfélkapus tárhelyemre, mert eddig mindig jött e-mailes értesítés, ha a tárhelyre új küldemény érkezett.

Ezt hiányolom, hiányoltam most, és ezért gondoltam, hogy valamit rosszul csináltam.


Nekem is úgy logikus, ha a NYÁK felületén már kaptam egy érkeztetési számot, akkor elvileg valamit beküldtem, amit meg kell kapjanak.

Egyébként az ONYF-nek küldtem a nyomtatványt.


A számítógépemen az .../abevjava/eKuldes mappában van egy Feladás napló, amiben látszik, hogy mikor milyen érkeztetési számmal volt küldés. Illetve az .../abevjava/eKuldes/KR mappában is látom amit -elvileg- elküldtem.


Csak az zavart meg, hogy eddig bármit küldtem be magánszemélyként, azzal kapcsolatban szinte azonnal jött a fentebb idézett e-mail. Ami most, és eddig még nem jött.


(A fentiektől függetlenül valahol elérhető írásos dokumentáció (szamárvezető tananyag) az ÁNYK program működéséről? A Kitöltési útmutatón és a Súgón kívül van bőbeszédűbb, szájbarágósabb használati útmutató a programhoz?)

2019. máj. 3. 10:45
 4/4 anonim ***** válasza:

Igen, arról kapsz, hogy a tárhelyre érkezett küldeményed. Ott letöltheted az elfogadó nyugtát. De nem e-mail-ben kapod meg a visszaigazolást.

De a lényeg, hogy van érkeztetési száma, szóval beküldted.

2019. máj. 3. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!