Új bankszámlát szeretnék csatolni a PayPal fiókomhoz, a régit már sikeresen eltávolítottam, azóta több, mint két nap eltelt, és még mindig nem engedi az új bankkártyámat a fiókhoz csatolni a következő hibaüzenettel:
"Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."
Több, mint két napja különböző időpontokba próbálkoztam, szóval nem értem, tényleg később jobb lenne? Vagy mi lehet ilyenkor a probléma?
2019. febr. 6. 16:35
1/10 anonim válasza:
Kérj segítséget az ügyfélszolgálattól. Innen ezt nem lehet megmondani.
Gondolom van olyan menüpont, hogy bankkártya, bankszámla csere.
Szerintem több bankszámlát is lehet csatolni.
2019. febr. 8. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Ugyan ez a problémám.
2019. máj. 9. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Nálam is ugyan ez a probléma fennál
2019. jún. 1. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Nektek már megoldódott ez a probléma? Ugyanebben vagyok én is, de nekem már egy hete nem engedi feltölteni a bankszámlaszámomat, a kártyát hozzácsatoltam az oké. De kell a bankszámlaszám is, hogy utalni tudjak. :(
2019. júl. 3. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Nekem is ugyanez a problémám, ugyan ezt írja ki. Se bankszámlát se bankkártyát nem tudok csatolni a paypal számlához.
2019. szept. 19. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Valakinek már megoldódott ez a gond? nekem 1 hete nem és iszonyat módon kellene a pénz a Paypal számlámról. 2 számlát is próbáltam csatolni, egyiket se fogadja el, illetve a "sajnáljuk, jelenleg nem tudjuk a kérését teljesíteni" üzenetet dobja ki...
2019. szept. 29. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Szerintem jobb, ha csinálunk egy újabb paypal fiókot (nekem is ez a probléma, 2 napja) új email címmel, és átutaljuk arra a paypal címre az összeget. A másik paypalhoz remélhetőleg engedni fogja bankszámla csatolását, ha már törölve lett az jelenlegiből.
2019. okt. 16. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
A név a gond!!!! Azt ugyebár nem kéri, de a kártya amit csatolni akartam nem az én nevemen volt és ezért nem engedte a fiókomhoz csatolni.
2020. dec. 23. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 suszitibi válasza:
Sziasztok
Nekem sem engedi hetek óta csatolni a kártyámat. Le kellett választani, mert úgy tűnt, valaki megpróbálta feltörni. Kódcsere és egyéb központi egyeztetés után, vissza akartam csatolni, de már nem engedi. A feleségem kártyáját elsőre sikerült.
A bank azt mondja, nem miattuk van, hozzájuk nem is érkezett be kérelem, az esetleges sikertelen csatolás miatt.
2021. ápr. 5. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Nekem megváltozott a nevem.A bank át is írta már rég és mégsem enged be.De így a régi nevemmel meg banktól nemtudom kivenni a pénzt.Valaki volt már így?:(Tanácsát kérném,hogy biztosan azért nem enged-e be az e-mail címemmel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!