Rendeltem Rockpincéről egy tízezer forint feletti tételt, ami meg volt jelenítve az oldalukon, de azt írták, nincs raktáron, a pénzem pedig ki van fizetve és regisztrálatlanul rendeltem. Hogy kérjem vissza a pénzem?
Megmondod, hogy hogy milyen névről és számlaszámról ment az összeg, küldj hozzá akár bankkivonatot is.
Ha paypallal fizettél, akkor meg a tranzakció azonosítót.
így van. ha írtál nekik, hogy ilyen esetben elállnál a vásárlástól, akkor hamarosan feldolgozzák és visszautalják a pénzed. lehet azt sem azonnal.
én jártam úgy egy webshop-nál akik 2-3 hétig várattak a rendelésemmel, míg végül lemondtam és visszakértem az előre elutalt összeget, és a havi elszámolást meg kellett várnom, amikor gondolom mindent egyben utalnak mindenfelé...szóval ez is benne van...de ne aggódj, úgyis megoldják.
"A kérdező kommentje:
tegnap írtam két darab emailcímre is üzenetet, de semmi reakció"
2-es vagyok: kérdés, mit írtál? Az nem elég, hogy leírod, hogy kéred vissza a pénzedet.
Fogadd meg a tanácsomat, amit leírtam: LE KELL ÍRNI szó szerint, hogy elállsz az adásvételtől (de vigyázz, ez csak 14 napig érvényes attól számítva, hogy közölték, nincs a termék), és azt, hogy kéred vissza a pénzt, megírod a számlaszámodat és a nevedet (ide és ide). Ezek legyenek benne az emailben.
és még valami: javaslom, a saját email fiókodból írj nekik levelet, ne az oldalukról küldj emailt, mert én már jártam úgy, hogy ilyen honlapról küldött email nem ért célba.
Azt mondjuk nem értem, miért van két email címük...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!