Auchan e-kereskedelemmel kapcsolatban van tapasztalat?
2018. nov. 22-én rendeltem egy televíziót online az Auchantól. Nov. 27-én kihozták, kifizettem. Kibontás után derült ki, hogy hiányzik a tv egyik lába, tehát nem lehet beüzemelni. Rögtön jeleztem telefonon, ahol mondták, hogy elszállítják és cserélik, valamint kérték, hogy írjam meg az ekereskedelem@auchan.hu -ra. Nov. 27-én megírtam. Azóta se kép se hang. Többször telefonáltam az un. "ügyfélbarát"ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy az emailre 30 nap áll rendelkezésükre válaszolni és várjam meg, mivel egy háttér cégük intézi és nem az ügyfélszolgálat kompetenciája. Persze a háttér cég elérhetőségét nem adják meg, vagyis itt állok tv nélkül amit nov.30-i névnapra ajándéknak szántam. 2 hete nem képesek egy tv-t kiszállítani, elképesztő.
Van tapasztalat ezzel az e-kereskedelemi reklamációval kapcsolatban?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!