"Jó sok" információt megadtál... :-)
Pl azért, mert:
- elfogyott a termék vagy átmeneti készlethiány
- nem adta fel az eladó
- elkeverte a szállító cég
- ha nagyobb értékű, akkor esetleg vámolásra vár, csak még nem kaptál értesítést róla.
Aztán lehet még egy olyan oka, hogy a Wish-ről, mivel hosszú idő a szállítás, már nagyban rendelik a karácsonyi dolgokat - nyilván hosszabb az átfutás, nagy a torlódás.
Én is rendeltem 3db terméket... Nov 15-én már meg kellett volna jönnie, viszont semmi hír róla... Állítólag még kínában van, viszont semmi jel arról, hogy megfog érkezni...
Köszi wish...
Változás állt be.
Gondolom sokan visszaéltek. így sok embernek legyen jogos vagy sem a panasza letiltották az ügyfélszolgálatról.
Túl sokat térítettél vissza, vagyis vásárolhatsz de ha baj van nem kapsz visszatérítést.
Csak óvatosan kérj, mert ha valamit túllépsz akkor blokkolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!