Telekomnál szeretnék előfizetést nyitni, tudnátok segiteni?
Diák vagyok,18 éves.
Jelenleg Domino 5 kártyával rendelkezem,és azt szeretném kérdezni az egész folyamatát.
Dijcsomagot szeretnék váltani...körübelül 2 éve van Dominós felöltőkártyám,számit valamit?
Készülékkel + Internettel+ telefonnal.
15 430 Ft-értékben.
Minden hónapban kapok "Ösztöndijjat" a cégtől,ahol az iskolából kell járni melózni.
Hogy szokott működni a folyamata?
Kell érte kezdőrészletet fizetni helyben,vagy el kell kezdeni egyből fizetni? Ha elbattyogok oda a telekomba?
Online felületen ezt irja:
"kezdőrészlet 0 Ft"
"Belépési díj 0 Ft"
"Szállítási díj 0 Ft"
"SIM-kártya ára 0Ft"
Nem probléma,csak gondoltam megkérdezem előre.
Válaszokat köszönöm!
A vodafone előfizetés feltételeinek itt tudsz utána olvasni:
Ha meg is kötik Veled a szerződést, szinte biztos, hogy fognak előleget kérni.
Jó alaposan tanulmányozd át a készülékajánlatot, mert van, amikor látszólag olcsó a telefon, de maga a tarifacsomag olyan magas öszegű, hogy nem mindenki bírja hosszútávon.
Vagy pl. akkor szokott még probléma lenni, ha nem tudod a 2 éves hűséget betartani - ha közben felbontod, a készüléket is ki kell fizetni, meg talán valami "büntit" is.
Jaj, bocs, most nézem, hogy Telekomnál akarsz előfizetést, én meg Vodafone-t linkeltem Neked - csak az előbb épp egy Vodafonos kérdésre válaszoltam egy másik kérdésnél.
De az az igazság, hogy szerintem a Telekomnál is ugyanazok a feltételek az előfizetéses szerződéshez - csak a cég nem jó :-)
így van, magával a szerződéskötéssel nem lesz probléma. havidíjas előfizetést bárki köthet, aki betöltötte a 18. életévét, nem feltétlenül kell igazolt munkaviszonynak sem lenni, a telefont is odaadják részletre, viszont a feltöltőkártyás előfizetésed nem oszt nem szoroz jelen esetben, 100%, hogy a készülékért kérni fognak előleget.