Mi van ha megrendelek névre egy csomagot a boltban, de nem veszem át?
Szia! Webáruházban dolgozom, de üzletünk is van, nem csak raktár.
Jelen helyzetben hívd fel őket (vagy ha közel van a bolt, s nincs akadálya annak, hogy bemenj, akkor tedd meg), s mond el, mi történt.
Magyarázkodni, mentegetőzni nem kell. Főleg nem hosszasan. Ez és ez vagyok, ezt rendeltem, nem tudtam átvenni, de szükségem lenne a termékre. Esetleg még a rendelési számot is jó ha tudod, nem nem biztos, hogy kérik.
Ha még félre van téve, akkor most már tudják, hogy érte fogsz menni. Vagy kérheted a kiszállítást, ha az a jobb.
Amennyiben időközben már nincs ilyen termék a boltban, akkor meg lehet beszélni velük, hogy azonos feltételekkel be tudják-e rendelni. Segíteni fognak.
Hidd el, ha ez lenne a legnagyobb gond vevőkkel, örömtáncot járnának. Meg egyébként is mindig a vevő az első! Abból élnek.
Ha kelletlenül, gorombán kezelnek, akkor meg tett feketelistára őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!