Ha egy weboldalon rossz árat tüntettek fel, kötelesek azon az áron adni?
Leadtam egy rendelést valamire, majd megírták, hogy rossz áron rögzítették a honlapon, korrigálják.
Kicsit bosszant a dolog, megírjam nekik, hogy szerintem ez nem így működik?
És ha nem adják meg azt az árat, akkor bunkóság facebook, vagy google értékelésen 1 csillagot adni?
Én megírnám, igen.
Jártam már úgy, hogy neten ki volt írva egy bolti ár, amennyiért x üzletben lehetett kapni valamit. Bementem, ott drágábban volt kitéve. Közöltem, hogy márpedig én nem ennyiért láttam és csak ezért jöttem. Kérték, hogy mutassam meg a hirdetést a honlapjukon, hívták a boltvezetőt és odaadták annyiért, amennyiért a neten láttam. Ez így korrekt.
Van ismerősöm, aki az ilyen "rossz áron meghirdetett" repülőjegyekre utazik pl. Ha már "megvásároltam", rányomtam a megvétel gombra, esetleg ki is fizettem, akkor ennyi. Ha nem, akkor mehet az 1 csillag simán. Megtévesztés, ha valami sokkal olcsóbban kerül meghirdetésre, mint amennyibe ténylegesen kerül. Akkor is, ha emberi hiba okozta a félreértést és nem direkt akarnak átvágni.
Amennyiben létrejött a szerződés akkor már nincs visszaút.
A szerződés akkor jön létre, ha:
- A rendelésedet visszaigazolja a webshop (nem azt, hogy megkapták, hanem, hogy befogadták, rögzítették, stb...)
VAGY
- Ha engedték kifizetni, ez esetben automatikusan megtörtént ugye a szerződés
Ha csak lenyomtad a megveszem gombot és nem kaptál visszaigazolást vagy csak annyit, hogy vették a szándékot és majd kapsz egy visszaigazolást a rendelésről akkor nem kötelesek odaadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!