Ti feltüntetnétek a szolgáltatásaitok árát saját weboldalatokon?
Akkor feltüntetném, ha nem egyedi árazású szolgáltatás lenne. Aki odatéved, azt úgyis érdekli.
Ha egyedi árazású, akkor legalább valamilyen példákat hoznék, hogy általában mi mennyi, akár egy intervallumban.
Én egyből beszoktam azokat az oldalakat zárni, ahol nem adják meg ezt sem, nincsen kedvem/időm/energiám ezekre pazarolni.
Édesanyámat egy ilyen ürge akarta lehúzni, semmi infó nem volt megadva, de a szomszédok ajánlották neki, milyen jó szakember...
Írtunk neki 1 emailt, 6 napig visszajelzés sem jött, felhívta édesanyám, de 4-er kinyomta, 3-adik napon elérte, de nem akart árat mondani telefonba, majd a helyszínen. Nincsen nála feltüntetve kiszállási díj sem, telefonban sem említi, szerelési összeget, bojlert semmi infót nem ad nem csak a honlapon, de telefonon sem!
Egy tetves villanybojlert szeretett volna cseréltetni, vagy javítani, ártól függően. Végül nem lett időpont egyeztetve vele, tehát nem kértük a szolgáltatást, de azért betoppant 2 nappal később, én addigra már vettem egyet és beszereltettem villanyszerelővel.
15 000-et akart kérni, inkább követelni a kiszállásért, meg előleget egy bojlerre. Nem volt megrendelés, nem kértük, hogy jöjjön, stb. A közelben járt így gondolta benéz, de ha nem hát nem a költségeit viszont térítse meg édesanyám.
Aki nem ad meg semmit infót annak minek weboldal?
SOHA nem megyek be olyan boltba, ahol a kirakatban nincsenek feltüntetve az árak és soha nem rendelnék - szolgáltatást sem - olyan oldalról, ahol nincs feltünteve az ár.
Nyílt lapokkal szeretek "játszani" - elvárom ezt a másik féltől is.
Épp a minap ablakokat, ajtókat nézegettem - volna, ha nem árajánlatos lett volna az egyik oldalon.
"Kérjen árajánlatot!"
Mégis miért??? nem lehet egy ablaknak kiírni az árát??
Persze, ha kedvezményt akar adni mondjuk 10 ablak vásárlása esetén, akkor meg írja ki, hogy x % kedvezmény.
Más az, ha kifejezetten személyre szabott szolgáltatás van - de akkor is egy "tájékoztató" árat kiírnék.
A múltkor pl. megtetszett egy szálláshely, de ott is az volt: kérjen ajánlatot - hát nem kértem.
Nem mellesleg saját magadnak csinálsz egy csomó plusz munkát, ha nem tünteted fel, mert úgy olyan "vevők" is árajánlatot kérnek, akik esetleg nem vagy kevésbé fizetőképesek.
Ha meg a NAV miatt nem akarod, akkor azt nem tudod úgysem kiküszöbölni, mert egyszerűen próbavásárló "képében" megjelenik - de azt már csak utólag fogod megtudni.
És miért nem a weboldalon mondod el, hogy miért annyi az annyi?
Pl. hogy garanciát vállalsz x hétig/hónapig/évig arra, hogy nem kopik, nem fakul, stb (most egy sminktetováló ismerősöm jutott épp eszembe).
Így a vevőnek lehetősége nyílik, hogy külön "kuncsorgás" (árajánlat kérés) nélkül eldönthesse, hogy az olcsóbbat akarja megvenni, vagy a drágábbat, de jobb minőségűt, kézzel készítettet, stb.
Én pl. ugyanabban a boltban (pl. közért) van amikor az olcsóbbat veszem meg, van, amikor meg a drágábbat - attól függ, mi célra megy és éppen hogy állok anyagilag.
Igen, mindenképpen! Vagy ha nagyon egyedi akkor példákat, ár tartományokat. Legalább valami támpontot adjon már az oldal.
Van amikor azt se tudom, hogy valami nagyjából mennyibe kerülhet. És lehet nincs is jelenleg annyi pénzem. De szeretném tudni, hogy nagyságrendileg mibe kerülne, mennyit kell gyűjteni. Például nekem ilyen volt a garázskapu. Most már tudom nagyjából mibe kerül, de egy-két honlapon az idegesítő kérjen ajánlatot szöveg fogadott, léptem is tovább.
Én sem foglalkozom olyan oldallal, ahol nincs ár.
Konkrétan másodikként azt nézném meg, és ráadásul nem vagyok "átlag", tehát nem érdekel az ára, ha pontosan azt kapom, amit keresek.
Vagyis, aki nem tüntetni fel az árat legalább -tól -ig, az már vesztett egy vásárlót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!