Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Wishen hogyan kérhetem vissza...

Wishen hogyan kérhetem vissza a pénzem, ha a termék nem érkezett meg?

Figyelt kérdés
Lejárt már a határidőn túli 5 nap is. Korábban simán lehetett írni az ügyfélszolgálatnak, most egyszerűen nem találom ezt a funkciót. Akár az ügyfélszolgálat menüpontból próbálkozom, akár a megrendelt terméktől, csak azt a béna csetbotot dobja ki, mindig csak azt írja, lépjek kapcsolatba velük 30 napon belül. De hogyan?

2018. okt. 22. 16:34
 1/1 anonim ***** válasza:

A határidő csak tájékoztató jellegű, nem kötelesek visszaaadni az árát. Kínából rendelve a 45-60 napos idő is normális, ha nem telt el a 60 nap, nem igazán van jogalapod reklamálni. Lehet itt még annyira kevés idő telt el, hogy a rendszer sem engedi ezt, hiszen ennyi erővel bárki azonnal visszakérhetné a pénzét ha lejár az átlagidő, és soha nem fizetne semmilyen termékért.

Azzal is tisztában kell lenned, hogy a tájékoztató idő a világidők és visszajelzések átlagából adódik. Viszont a magyar posta annyira leterhelt, hogy ezek az idők (2-4 hetet szoktak megadni) 2018-ban már abszolút nem vállalhatóak, ráadásul szeptember után rendelve már belecsúszik a karácsonyi csúcsidőszakba. Ha még jön rá a vámeljárás is, simán megvan a 60-90 nap is mire megkapod a terméket, úgyhogy semmilyen alapja nincs hogy te azonnal kérnéd vissza a pénzed míg a tájékoztató idő lejárt.


Nem írtad mennyi idő telt el, de előbb várd meg a 60. napot.

2018. okt. 29. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!