Mennyire etikus nem megvenni a rendelt terméket?
Sztori: szükségem van egy alkatrészre az autómhoz, interneten találtam is 7500 forintért, de mielőtt megrendeltem volna, felhívtam a 25 km-re lévő autósboltot, hogy van-e nekik ilyen, mert akkor nem kell napokig várni a futárt, hanem azonnal megvehetem. A fickó közölte, hogy van nekik 7000 forintért. Megörültem, mentem is rögtön, de ott derült ki, hogy mégsem jó az én autómhoz. Utána bogarászott a számítógépben, és mondta, hogy 10000-ért tud hozatni, hétfőre itt is lesz. Én belementem, de már megbántam, és mégis inkább netről rendelném 7500-ért. Bunkóság lenne azt mondani, hogy "bocsi, de mégse kell"?
1. 2500-zal drágább
2. újabb 50 km autózás
Nem lényeges alkatrész, inkább csak esztétikailag ront a helyzeten, de elég ritka autó, és valószínüleg a nekem rendelt alkatrészt soha nem tudja majd eladni az üzlet tulajdonosa.
Kötelességem átvenni, ha direkt nekem rendelte, vagy csak nem szép dolog nem menni érte?
Amúgy haragszom is rájuk, mert potyára odarángattak, hogy van nekik.
Amúgy már internetről rendelek szinte mindent. Utálom már a boltokat, mert biztos, hogy neten olcsóbban megkapok mindent, de most behúztak a csőbe.
Nem etikus de ez van, mondd el ahogy történt, lehet, hogy kedvezményt ajánlanak.
De az is lehet hogy elküldenek melegebb éghajlatra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!