Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért kell a legtöbb bankban...

Dasafilled kérdése:

Miért kell a legtöbb bankban hangosan kimondanom, hogy mennyi pénzt szeretnék felvenni? Ez szerintem sem biztonsági (rossz szándékú ember mindenhol lehet) sem adatvédelmi szempontból nincs rendben. (Senkire nem tartozik)

Figyelt kérdés
Régen papíron írta le az ember, hogy egyáltalán mit szeretne. Egy külső szemlélő számára rejtve maradt, hogy egyáltalán milyen ügyet intézek (Befizetés pénzfelvétel vagy egyéb. Az ügyintéző ma hangosan rákérdez: "És mennyit szeretne felvenni?" Ez nincs rendben.
2018. júl. 6. 11:23
 1/3 anonim ***** válasza:
91%
Érdekes kérdés, bár én még nem voltam olyan bankban, ahol annyira közel lett volna bárki más is hozzám és az ügyintézőhöz, hogy hallotta volna, miről beszélgetünk. Meg ma már netbankban és automatánál el tudsz intézni mindent, nagyon ritka az az eset, amikor be kell menni egy bankfiókba.
2018. júl. 6. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Márpedig ez így van. A legtöbb bankfiók elég kicsi, a várakozók légvonalban nincsenek messzebb 2-3 méternél az ügyintézőtől és az ügyféltől. Pl. a Nagykörúton sok ilyen bankfiók van. (Pl. OTP, Raiff., Budapest Bank) Apósomnak is intéztem, u.ezt tapasztaltam. Pénzfelvétel netbankon nem megoldható.
2018. júl. 9. 11:53
 3/3 anonim válasza:
egyetertek, volt mar olyan hogy mellettem hajlektalannak tuno emberek varakoztak es hangosan feolvasta az ugyintezo mennyi a megtakaritasom. no comment elso bank
2018. szept. 16. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!