Online vásárlás > pénz visszaszerzése?
Egyéni vállalkozótól rendeltem csempét online. A vételárat (~80.000 Ft) előre átutaltam. A szállítás a megbeszélt időponton (egy hete) túl sem történt meg, a telefont pedig nem veszik fel.
Milyen (jogi) lépéseket tehetek meg/kell megtennem, hogy visszakapjam a pénzt?
A honlapon az volt írva, hogy 3-7 munkanap a szállítási idő. Június 5-én rendeltem, és megbeszéltem, hogy június 26-ára kérem a szállítást.
Az ÁSZF-ben ez van:
"A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. Külfölről történő megrendelés esetén, legkésőbb 60 napon belül."
Nem derült ki, hogy külföldről rendelt terméket vásároltál vagy itthonit? Mindenesetre az ÁSZF-t még nem szegte meg, mert nem telt le sem a 30 nap, sem a 60 nap.
Építőiparban könnyen előfordulhat csúszás.
felesleges tértivevényes levelet írnod. nem tudom, hányszor és mikor hívtad, de munkaidőben és többször érdemes keresni telefonon. Ha ez nem megy, akkor email, mert annak írásos nyoma van.
Ha külföldről rendelendő terméket rendeltél és lejár a 60 nap és még mindig nem éred el, akkor pedig érdemes az email címre megírni, hogy kéred a pénzed visszautalását, majd ha ez nem történik meg, egy pár nappal későbbi emailben belengetni a fizetési meghagyás által való behajtás lehetőségét.
ha erre sem reagál, akkor pedig rendőrségi feljelentés - de ki kell várnod a megadott időpontokat és mindent emailben, hogy legyen nyoma, tudd bizonyítani a felszólításokat.
Köszönöm szépen a választ!
Megoldódott a probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!