Tegnap vásároltam egy takarítógépet. Otthon a kicsomagolás után vettük észre, hogy egy szívófej hiányzik a dobozból. Ma visszamegyek és megreklamálom. Lehet valami eredménye? Ti mit tennétek?
Figyelt kérdés
2018. jún. 21. 13:09
1/3 anonim válasza:
"Ti mit tennétek?"
Felhívnám a boltot, ahol vettem és megkérdezném, hogy ilyen esetben mi a teendő?
Nem ismerem a bolt üzletpolitikáját - lehet, hogy nem is kell bemenned, mert kiküldik azt az egy szívófejet, lehet, hogy az egész dobozt be kell vinned és adnak helyette egy másikat, ami komplett, stb.
2/3 A kérdező kommentje:
Hát cserélni biztosan nem cserélik, mivel a gép jól működik. Csak attól tartok, hogy "nem akarják elhinni", bizonyítani pedig nem tudom. Az erre vonatkozó szabályokat sajnos nem ismerem.
2018. jún. 21. 14:01
3/3 anonim válasza:
Hát én ezért bontok már ki mindent a helyszínen. A vevőszolgálatnál ugye adják a garijegyet, eleve kipakoltatok mindent. Ami meg futárral jön... addig nem megy sehova míg meg nem bizonyosodtam róla, hogy a minden megvan, bár netes vásárlásnál 14 napon belül indok nélkül is elállhatsz a vásárlástól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!