Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tegnap vásároltam egy takarító...

Tegnap vásároltam egy takarítógépet. Otthon a kicsomagolás után vettük észre, hogy egy szívófej hiányzik a dobozból. Ma visszamegyek és megreklamálom. Lehet valami eredménye? Ti mit tennétek?

Figyelt kérdés
2018. jún. 21. 13:09
 1/3 anonim ***** válasza:

"Ti mit tennétek?"


Felhívnám a boltot, ahol vettem és megkérdezném, hogy ilyen esetben mi a teendő?

Nem ismerem a bolt üzletpolitikáját - lehet, hogy nem is kell bemenned, mert kiküldik azt az egy szívófejet, lehet, hogy az egész dobozt be kell vinned és adnak helyette egy másikat, ami komplett, stb.

2018. jún. 21. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Hát cserélni biztosan nem cserélik, mivel a gép jól működik. Csak attól tartok, hogy "nem akarják elhinni", bizonyítani pedig nem tudom. Az erre vonatkozó szabályokat sajnos nem ismerem.
2018. jún. 21. 14:01
 3/3 anonim ***** válasza:
0%
Hát én ezért bontok már ki mindent a helyszínen. A vevőszolgálatnál ugye adják a garijegyet, eleve kipakoltatok mindent. Ami meg futárral jön... addig nem megy sehova míg meg nem bizonyosodtam róla, hogy a minden megvan, bár netes vásárlásnál 14 napon belül indok nélkül is elállhatsz a vásárlástól.
2018. jún. 21. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!