A postán miért nem érkezési sorban hivják az embereket?
Lehet, hogy te csekket akartál feladni, ő meg csomagot.
Külön ablak, azaz másra vártok.
Érkezési sorrendben történik a hívás, de szolgáltatástípusonként. Nem úgy működik, hogy minden ablaknál intéznek mindent (mint mondjuk a patikákban), hanem néhányban levélfeladással, postai értékcikkekkel foglalkoznak, más ablakoknál pénzbefizetéssel, banki szolgáltatásokkal stb.
Olyan nincs, hogy 1221, 1205, 1222 sorrendbe hívnak ugyanarra a szolgáltatásra. Persze ez is előfordul, amikor valaki nem jelentkezik a hívásra, akkor megpróbálhatják újra. Ha egy szérián belül ilyen visszalépést látsz, akkor ez történt.
Ja, még valami! Lehet, hogy a 8020-as előbb érkezett, mint a 1221.
Ugyanis nem az van, hogy nulláról indulnak reggel, hanem pl. 1000, 2000, 3000 stb. A 8020-as annál az ablaknál 21., a 1221 pedig a másiknál a 222.
Bizonyos ablakoknál azok a 8000-es sorszámhoz tartozó ügyintézések előnyt élveznek-amikor ilyenek nem állnak sorba akkor azok az ablakok is "mellesleg" besegítenek a csekkbefizetőknek és a többi szolgáltatásba is.
Nálunk pl.az 1.ablaknak a fő profilja a levélpapír,boríték,bélyeg,újság,szerencsejáték stb.értékesítése,de amikor ilyesmit senki nem akar vásárolni akkor a csekkeseket is hívni kezdik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!