Megszűnt a tv-internet-telefon szerződésem hónap közepén. A maradék előfizetési díj visszajár?
Nem volt hűségidő, xar volt, felmondtam. Az előfizetési díjat előre kell fizetni, befizettem, így túlfizetés lett.
"Folyószámla egyenleg számla után: -4793 Ft"
"Az Ön egyenlege 0 Ft."
Pénzutalványt nem küldtek. Hogy jutok a pénzemhez?
A szerződés nagyon régi, 10-15 éves lehet, nincs is már meg (nem is én kötöttem), de biztos hogy nem egyedi.
Ugyanolyan mint millió másik.
Mi a gyakorlat? Hogy szokott lenni? Pl. a Te szerződésedben hogy van?
"Vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot."
Hát, izé, rossz a tapasztalatom, ezért is váltottam, egyáltalán nem bízom benne, hogy azt mondják: igen, fizetünk.
Nem arról híresek, hogy korrektek lennének.
Márpedig mi ebben ne tudunk segíteni. Nemrég velem is ugyanez volt, megvártam a következő hónap fizetési határidejét, hátha csak akkor utalják vissza. Mivel nem utaltak, felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol megkérdezték, postán vagy utalással kérem a pénzt, és pár napon belül a szálámon volt az összeg.
Szóval persze, lehet szidni a szolgáltatót, de ha meg se próbálod, nem leszel előrébb.
Köszi! Máris segítettél. :D
Tehát van visszafizetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!