Miért csak a gazdagoknak reklámoznak a regionális rádióba?
Az, hogy beléd súlykolják, hogy erre szükséged van.
Ha ezeket csinálod, akkor különleges leszel.
Elmész a bankba, felveszel egy csomó hitelt és voálá pörög a gazdaság.
Az #1-es válaszolónak igaza van. Az okot a kereskedelmi rádiók működésében kell keresni.
Röviden, tömören a kereskedelmi rádiók olyan vállalkozások, amelyek bevételei a reklámidő értékesítéséből származnak (hétköznapi nyelven szólva ebből élnek). A reklámidő maximális hossza szabályozva van a médiatörvényben (illetve a rádió szerződésében), tehát a cél: ezt az adott időt minél drágábban tudják értékesíteni. Ez úgy lehetséges, hogy a legnagyobb vásárlóerővel bíró réteget célozzák meg, ami pedig a 30-59 év közötti, minimum középfokú végzettséggel rendelkező korosztály. A rádió arculatát is az ő igényeikhez igazítják (ezért van az, hogy szinte az összes rádió a 80-as évektől napjainkig terjedő időszakból játszik zenéket).
Ha sikeres egy rádió (jó hatékonysággal éri el a kijelölt célcsoportot), akkor a reklámidőt viszonylag drágán tudja értékesíteni, amit az általad említett vállalkozások tudnak megfizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!