Paypalen kaptam egy refundot ami szerintem nem jogos, meg is indokoltam, mennyi esélyem van hogy ne a vevőnek adjon igazat a Paypal?
A refundot a vevő kapja ;) A szó amit kerestél: claim (illetve ennek első fázisa a dispute volt)
Ne számíts sok jóra, mert többnyire a vevőnek adnak igazat.
A feladószelvény képét nem tudom, minek küldted el, hiszen arra csak "item not received" esetében lenne szükség mint igazolásra. Szerintem az ügyedben eljáró személy nem fogja kompetensnek érezni magát abban, hogy egy árucikk eredetiségét megállapítsa. Ebből adódóan a vevőnek lesz igaza.
A feladószelvényt azért küldtem el mert az első emailben ez szerepelt: They have stated that they have not received the item.
De kaptam egy másik levelet is amiben ez volt: "and decide the outcome because they said the item they received doesn't match your original description.
Ha a paypalnél ennyire tesznek az egészre, akkor mi értelme van hogy az én álláspontomat elkérjék? Tehát akkor ennyi erővel bárki szopathatja az eladókat 0-24-ben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!