Mi a teendő kézbesítetlen UPS csomag esetén?
Figyelt kérdés
Febuár 5-én rendeltem aliexpresről egy projektor vásznat, 85 euró volt, 4000 feletti pozitív értékelése van az eladónak. 6-án (kedd) kaptam az emailt, hogy csomag el lett küldve, Németországból. Pénteken már úgy jelezte UPS követés, hogy a csomag kiszállítás alatt, de nem érkezett meg semmi, nem is hívtak, nem is csengettek. Szombat Vasárnap már azt írta, hogy átütemezett kézbesítés, 02.12én. 12-én telefonáltam, emailt is írtam, azt válaszolták, hogy csak a csomag információit kapták meg, a csomag fizikailag nincs Magyarországon. Következő nap már 13-át írt, szerdán pedig azt, hogy nincs információ a csomagról. 15-én, csütörtökön, pedig azt, hogy csomag kézbesítve 02.09-én, ami nonsens, mivel 12-én mondták, hogy a csomag még nincs is Magyarországon. Hívtam is őket, azt a választ kaptam, hogy 9-én kézbesítve let (persze 12én még Magyarországon se volt a csomag). Ilyen esetben mi a teendő? Tudok e egyáltalán refundot kérni ali expressen, ha követésnél aztírja,hogy átlett véve? Remélem nem az egyik UPS futár gazdagodott egy vászonnal...2018. febr. 15. 13:13
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!