Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpress rendelést rossz...

Aliexpress rendelést rossz címre hozta ki a posta?

Figyelt kérdés
Aliexpressről rendeltem egy terméket 11000ft-ért ami elvileg a csomag nyomon követő szerint kézbesítve lett, de nem jött meg semmi, plusz a cucc egy teljesen más városban lett kézbesítve. A feladó nem hiszem, hogy el írhatta volna a címet mert ilyet véletlenül nem lehet csinálni akkora különbség van a két város neve és irányító száma között. Amikor felhívtuk a postát ők is azt mondták, hogy csomagot átvették.. Ez mégis hogyan jöhetett össze?? Valamint van esély rá, hogy visszaadják a pénzem, vagy esetleg a csomagot visszaveszik? Esetleg azt meglehet tudakolni, hogy milyen címre vitték és ha kell akkor házhoz mennék lehet..

2017. dec. 1. 20:55
 1/5 anonim ***** válasza:
Írj a feladónak!
2017. dec. 1. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
57%

Egy igaz történet, egyik kinti ismerősöm küldött haza amerikából cuccokat a családnak, ráírva minde, meg az utca Montevideo utca akármennyi.

Nyomonkövetés neki volt a csomagra.

Lefényképezte, és felrakta a facebookra, hát dőltem a röhögéstől, mert Montevideoba vitték el, Uruguay-ba vitték el, pedig a Hungary és Budapest szerepelt rajta.

2017. dec. 2. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
80%

Valószínűleg más nyomkövető számát kaptad meg,ami NEM ritka.

Elég gyakran előfordul,viszont ettől függetlenül megérkezhet a saját cuccod majd hozzád más számmal. figyeld a számlálót mielőtt lejár előtte 1-2 nappal nyiss vitát, képekkel meg bizonyíthatod h hamis számot adott meg az eladó

2017. dec. 22. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Amikor olvastam a fenti esetet, úgy tűnt mintha én írtam volna.


Én is azzal szembesültem, hogy a várva-várt csomag nem Budaörsre, hanem Kecskemétre érkezett és már ott


kézbesítésre is került. A postát azonnal hívtam. Ők azt mondták, lehetetlenség részükről akkorát tévedni,


hogy más városban kézbesítsenek egy budaörsi küldeményt. Javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a


küldővel.( Bárki a posta nyomkövetésben megnézheti:RG926431121CN )


A kereskedő azt írta, hogy egy hiba folytán téves küldeményazonosító számot adott meg, így én nem a saját


csomagomat nyomkövettem. Nyugodjak meg viszont, mert a csomagon helyes a cím és egész biztosan meg fogom azt


kapni.

Én jóhiszeműen vártam, de mivel nagyon kellett volna a rendelt alkatrész, írtam neki, hogy küldjön el egy


másikat is. Ha véletlenül mindkettőt megkapom, kifizetem azt is neki.

Erre csak annyit reagált, hogy legyek nyugodt és várjak még 15 napot, addig biztosan megkapom az árut.


A 15 nap leteltével ismét jeleztem, hogy nem jött meg a csomag.

Erre ő azt írta: Tudja, hogy most rosszul érzem magam, de legyek még 20 nap türelemmel.

Én meg naívan és balgán vártam még 20 napot, közben bezárult az időhatár a nyílt vita (open disputa)


kezdeményezésére.


Újra írtam, hogy nem jött meg az áru, természetesen a kereskedő meg már nem is válaszol.

Utána néztem, de az aliexpress sem foglalkozik olyan ügyekkel amely részéről határidő szerint lezárult.



Ezeket most azért osztom meg, hogy káromból mások is okuljanak. A következő tapasztalatokra jutottam:


-Drága portékát nem szabad külföldről rendelni. Soha nem lehetsz biztos abban, hogy megkapod azt.


-Ha valamit rendeltél és nem kaptad meg határidőre, kérjed a pénz visszatérítését, ne egyezkedj az


eladóval! Ha vissza kaptad a pénzt, határidő után mégis megkaptad az árut, akkor vedd úgy, hogy most jól


jártál! (Nekem korábban kétszer is volt, hogy a pénzt visszakaptam, majd még is meg jött az áru. Becsületes


magyar lévén újra kifizettem.)


-Megrendeléseid nyomkövetését folyamatosan ellenőrizd! Ha a leírtakkal hasonló gyanúid merülnek fel,


semmilyen kompromisszumba ne menj, kérd vissza a pénzt. Az a tisztább, ha új rendelést indítasz.

2018. jan. 13. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Sziasztok, tudom régi ez a poszt, de én is hasonlóan jártam. Igaz nekem csak egy 1050 ft-os termékről van szó, viszont karácsonyra szerettem volna, hogy megérkezzen, és még azóta sem érkezett meg. Karácsony napján néztem pont a nyomkövetőt, és azt írta, hogy aznap érkezett meg a célországba, még e-mail is jött. Azonban azóta sem érkezett meg a csomag, és a célországnak Liege-t írja.

Írtam már annak, akitől rendeltem, hogy még nem kaptam meg a csomagot, pedig azt jelezte, hogy az országban van, de nem reagált semmit.

Mit tudnék tenni? :/ (nem az összeg miatt fontos, hanem most nem tudom, hogy országon belül rendeljek-e ilyen terméket, vagy várjak még, hátha...)

2020. jan. 14. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!