Az online hirdetésekből tényleg jön bevétel?
Nekem ez kicsit hihetetlennek tűnik. Amikor meglátok egy internetes reklámot, felmerül bennem a kérdés, hogy van olyan ember, aki erre nemcsak hogy ráklikkel, de meg is veszi azt, amit ez a hirdető rá akar sózni?
Például ott vannak ezek a tipikus "adj le 1 hét alatt 100 kilót ezzel az egyszerű trükkel", vagy "növeszd meg a péniszed 10 centivel 3 perc alatt" és hasonló kaliberű hirdetések. Oké, vannak hülye emberek, de azért olyan hülyéből nem lehet sok, aki ezeket képes komolyan venni. Annyira olcsó lehet ezeknek a reklámoknak a kihelyezése, hogy ha 100000-ből 1 ember bedől, már megéri, vagy hogy van ez?
De még ha a normálisabb reklámokat is nézzük, nem volt még olyan, amire szándékosan ráklikkeltem volna. Gyakorlatilag immunis vagyok rájuk, reflexből bezárom az összeset (számítógépen meg az adblock már eleve tiltja a nagy részüket). Kicsit vicces belegondolni, hogy sok hirdető mennyi pénzt kifizethetett már különböző weboldalaknak csak az én oldalon tett látogatásaim után, miközben tőlem még 1 forint bevétel nem folyt be a hirdetőkhöz.
Ha nem lenne bevétel, akkor nem csinálnák.
Lehet, hogy te nem kattintasz a reklámokra, de mást még érdekelhet.
Az átverős reklámokat én is leszrom.
Viszont normális reklámokat néha szoktam nézni. Volt már rá példa, hogy megörültem, mert azt kerestem.
Vegyünk egy példát. (Külföld)
Szenvedtem a mobilnettel. (5 Gb adat nekem kevés) 1-2 hetet ha kibirt. Aztán jött a 64k-s korlátozás.
Megláttam egy hirdetést, hogy az egyik mobilszolgáltató korlátlan internetet ad előfizetéses csomagban. Igaz nem egy hű de nagy sebességet, de 64k-nál jóval többet.
Másnap meg is rendeltem a csomagot és örültem, mint majom a farkának. A cégnek szinte filléres dolog lehetett az az 1 kattintásos reklám és szerzett egy új ügyfelet. Nekem meg lett normális netem ráadásul annyit telefonálok amennyit akarok.
Egyébként az oldalak nagy részén kattintás után fizet a reklámozó, nem pedig a megjelenésért. Nagyon nagy látogatottságnak kell lenni ahhoz, hogy megjelenésért fizessen. Ahol ilyen van, ott az "adj le 1 hét alatt 100 kilót" tipusu hirdetések nincsenek.
Igen. Sőt, el sem hiszed, de sokszor épp az ilyen típusú reklámok, mint amiket felsoroltál, tudnak nagy átkattintási arányt csinálni, mert ezek egyszerűek, lényegretörőek, és a problémára koncentrálnak. Ne hidd, hogy hülyének kell lenni ahhoz, hogy bedőlj egy ilyen reklámnak. Sokan végső elkeseredésükben fordulnak ilyen megoldásokhoz, még ha nem is bíznak benne 100%-ig, de azért egy esélyt adnak nekik.
Azt meg ne hidd, hogy rád nem hatnak a reklámok. Az agyad azt az információt is feldolgozza, a tudatalatti pedig elraktározza, amivel tudatosan nem is vagy tisztában. Elég, ha néhány napon keresztül, naponta 2-3x azt látod, hogy "mytelenor korlátlan mobilnet", és az első adandó alkalommal, amikor mobilnetre lesz szükséged, az első ami eszedbe fog jutni, hogy "mytelenor korlátlan mobilnet". A reklámszakmában pontosan tudják, hogy hányszor kell látnod egy reklámot ahhoz, hogy 1. megjegyezd a márkanevet 2. tudatossá váljon benned 3. kíváncsiságot ébresszen benned 4. majd végül vásárlásimpulzust ébresszen benned. Reklámtípustól függően azt hiszem valahol 6 és 9 között van ez a szám.
Ráadásul különféle célú reklámok léteznek, és közülük s oknak nem is az a célja, hogy közvetlenül vásárlásra ösztönözzön. Egyes reklámtípusok a brandépítésre mennek rá, ilyenek volt pl. tavaly ősszel a Notino reklámok. Nagyon sikeres kampány volt, mert sokakban kíváncsiságot ébresztett, és rákerestek, hogy mi is ez, és közben jól megjegyezték a nevét. Több online újság írt róla ( [link] [link] [link] sokaknak egy életre beleégett az agyába az, hogy "notino". És azóta csak itt, a gyakorin, minden hónapra esik 2-3 nitonos kérdés: https://www.gyakorikerdesek.hu/kereses.php?keres=notino&sbmt..
Egy ilyen hirdetésre jelentkezve haverom 64kg-ot adott le 3 nap alatt, elment zsírleszívásra.
Én péniszes hirdetésre mentem, nem is kellett 1 perc sem és megnőtt a répám 18cm-re. Keféltem a hölggyel egy jót, kaptam egy masszást is -30perc az életemből és -10 000Ft a számlámról. Bónuszként még a kedélyállapotom is jobb lett :)
Téged miért zavarnak ezek a reklámok?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!