Utánvételes rendeléstől elállás?
Ez is Te vagy?
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
"Utánvételes rendeléstől elállás?" - az elállási jog ideális esetben a termék átvétele után lép életbe, amikor átveszed a terméket, de az nem olyan, amilyen a webshopban, más színű, nem olyannak gondoltad, stb. Ekkor lehet elállni a vásárlástól. 14 napon belül ÍRÁSBAN kell jelezni a webshop felé.
"1 hete rendeltem valamit,egy webshopból" - gondolom a Black Friday napon, pénteken, 17-én, amikor rajtad kívül még több ezren.
"Adtam nekik egy esélyt," - nem, nem adtál nekik esélyt - akkor ugyanis átvennéd a terméket és csak utána mondanád, hogy nem jó a termék.
"Írtam nekik,mire azt válaszoltál,hogy legyek türelemmel" - igen, mert mint írtam, már múlt pénteken is Black Friday volt, megnövekedett a forgalom. Máshonnan sem fogod hamarabb megkapni, csak ha bemész egy boltba és megveszed ott. Se postás, se futár, egyszerűen nincs elég ember.
"Ráadásul szállítási időnek 2-5 nap volt írva az oldalukon"
- ha valóban pénteken rendeltél, akkor még nem telt el az 5 munkanap sem.
Nem tudom, miért nem lehet türelemmel kivárni a megrendelést? Nincs még karácsony... Ha ennyire sürgős, akkor vásárolj a boltban.
És bocs, hogy ha "eligazítottalak", de totál nem bírom megérteni, hogy ha a vevők nem kapják meg azonnal a terméket, akkor rögtön lemondás, megbízhatatlan, stb. Arról mnem beszélve, hogy sokszor már futárnál a termék, amikor a vevő "meggondolja magát" nem kis kárt (kb. 1.000 ft-ot) okozva ezzel az eladónak. Miért nem lehet felelősen vásárolni? (a fénypostát még nem találták fel - az eladók meg nem tudnak arra felkészülni, hogy egy Black Friday 10 vagy ezer vevő lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!