Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni egy webáruházz...

Mit lehet tenni egy webáruházzal, ami nem áll szóba velem és napok óta nem kapok semmilyen választ tőlük?

Figyelt kérdés
Rendeltem online egy webáruházból kontaktlencséket magamnak, 21.000 Ft. értékben. Pick pack pontos kiszállítást kértem, mert nekem ez az egyszerű. Otthon mikor kibontottam, először azt hittem én kértem véletlenül az egyik szememre rossz dioptriát, így írtam nekik egy e-mailt, mert azt hittem, én tévedtem, váltottunk pár e-mailt, de egy szóval sem mondták, hogy ők küldtek más dioptriát, nem az én hibám. Minden e-mailem-re pár órán belül visszaírtak, de amikor gyanús lett nekem, hogy hogyan rendelhettem rossz dioptriát és beléptem a "rendelési előzményekbe" a fiókomban, akkor írtam nekik ismét, hogy ők küldtek rossz terméket, nem én rontottam el (elvégre az ember már csak tudja, hány dioptriás a szeme).... Megkérdeztem, mit lehet ilyen esetekben tenni, milyen lehetőségeim vannak. Ennek már 4 munkanapja... Azóta nem állnak velem szóba, nem válaszolnak, eltűntek. Mit lehet ilyen esetben tenni?? Kérlek segítsetek! Köszönöm.
2017. nov. 21. 09:10
 1/2 anonim ***** válasza:
14 napon belül elállhatsz indoklás nélkül is a vásárlástól elállási joggal. Ezt követően viszont csak hibás teljesítésre lehet hivatkozni ptk szerint.
2017. nov. 21. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Lenyeled a békát, vagy odamész acsarkodni, vagy találkoztok a bíróságon.
2017. nov. 22. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!