Aki ismeri a Forever Living márkát, azokhoz szól kérdésem. Ti mit gondoltok ezeknek a termékeknek a közvetítőiről? Csak nekem tűnnek olyan "erőszakosaknak"?
1 hónapja èn is beléptem a csapatjukba, de csak olyan szinten gondoltam, h ha van időm, akkor csinálom üzleti szinten, ha nincs akkor nem.
A “felettesem”, aki által bekerülhettem, az meg most folyamatosan “üldöz” a találkozásokkal, h mikor tudunk beszélni vagy mikor jöhet be a MUNKAHELYEMRE, h konzultáljunk 10 percet. Tudni kell, azért nyom engem ennyire és szeretné, h csináljam, mert az eladott termékekből ő %-ot kap. És ugye nem én vagyok az egyetlen a csapatában. Viszont nekem ez már nem tetszik, h ennyire erőszakos és nem veszi magát észre. Eddig toleráltam a dolgot, de kezdek besokalni és újra azon a véleményen vagyok mint az elején: h egy erőszakos emberek társasága...
Ti is találkoztatok már ilyen gátlástalan emberrel?
ez egy piramis jatek
minden piramis jatekban gatlastalan emberek a vezetok akik felkusztak
termeszetes hogy eroszakosak
1. A piramisjátékok illegálisak és hosszú távon nem fenntarthatók. Nincs bennük valós értékkel bíró termék, a régebbi tagokat az új emberek befizetéseiből fizetik ki.
A Forever Living Products legálisan működik. Az anyacég 39, a magyar leányvállalat 20 éves múlt. Pénzáramlás kizárólag termékforgalomhoz kötötten történik.
A cég termékeinek a száma 200 körül van. Emberek milliói fogyasztják őket világszerte. Sokan év(tized)ek óta újra es újra megveszik őket. Ezt, a különböző külső szervezetek minősítő tanúsítványait (Nemzetközi Aloe Tudományos Tanács, kóser élelmiszertisztasági szabvány, muszlim élelmiszertisztasági szabvány, Zöld Pont, Dermatest, hazai és külföldi doppingellenőrző vizsgálatok, a Magyar Természetgyógyászok Szövetsége ajánlása stb.), valamint a cég által nyújtott visszavásárlási garanciát és cseregaranciát figyelembe véve észérvekkel vitathatatlan, hogy a termékek valós értékkel bírnak.
A Forever Living Products üzleti modelljére a piramisjátékok lényegi jellemzőinek egyike sem igaz.
2. A cég üzleti partnereinek nem termékek eladása, hanem információk átadása, valamint hosszú távú, kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakítása es fenntartása a feladata. Minden egyes szakmai képzésben hangsúlyozzák, hogy az erőszakos nyomulás, tukmálás nem célravezető. Más kérdés, hogy egy konkrét személy mennyire érti meg és alkalmazza a szakmai alapelveket. Minden szakterületen vannak elhivatott profik, a szakmát csak ugatni képes kontárok és a laikusok átverésére utazó szélhámosok. Az, hogy valaki hogyan ítél meg egy szakmát, alapvetően azon múlik, hogy e három csoportból melyikbe tartozó emberekkel került eddig kapcsolatba.
3. A kérdezőnek azt javaslom:
- lépj kapcsolatba a cég egyik orvos tanácsadójával (az elérhetőségeik a Forever Magazinban megtalálhatók) és kérj személyre szabott segítséget az egészségi problémádat illetően, továbbá
- keresd meg a "felettesed", azaz szakszóval: a szponzorod vezetőjét és beszéld meg vele az illető viselkedésére vonatkozó panaszaidat!
E vezető (és szükség esetén az ő vezetője stb.) megtalálásához segítséget kaphatsz a cégtől - személyesen, telefonon vagy e-mailben. Látható, hogy a szponzorod nem elhivatott profi, de a szponzorvonalon feljebb biztos van olyan ember is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!