Szombathelyi Pepco-ban vásárolt hibás terméket reklamáltam meg, de block hiányában csak az Otp sms-t tudtam felmutatni. Főpénztáros nagyon "udvariatlanul" elküldött a . Ba! Van valami értelme küzdeni az igazamért?
Terméket 20 perccel előtte vettem, sok egyébbel együtt a szombathelyi Pepco-ban. A block vagy elkeveredett, vagy nem is kaptam kézbe (talán a pénztárnál maradt), hülye voltam nem figyeltem erre, 2 kisgyerekkel voltam, rájuk figyeltem. Mikor visszamentem a pénztáros pontosan tudta miről van szó, emlékezett ránk. Odahívta a főpénztárost, aki a block hiányában elküldött nagyon is udvariatlanul, pedig a telefonomban volt a vásárlásról kapott sms. Mondtam neki nézzük vissza a kamerát, ha nem hiszi el a vásárlást, és ha a pénztárosnak sem hisz, aki emlékszik a vásárlásra. Azt mondta nincs kamera, és csak fintorgott, hogy mit képzelek.
Igaz, hogy ez csak egy rossz minőségű kínai bolt, de mivel ezt tudjuk megfizetni, ezért jártunk ide, legalábbis eddig. Kicsit becsapottnak és sértődöttnek is érzem magam a hangnem miatt.
kulcsszavak: panasz, becsapás, fogyasztóvédelem, APEH, mp3, zene, párkapcsolat, lány
XD
hát már mindegy, olcsó húsnak híg a leve
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!