Mi a teendő ilyenkor? Részletek lent.
Rendeltem valamit egy teljesen megbízhatónak tűnő weboldalról. Kaptam egy rendelést vissza igazoló emailt, amiben le van írva a fizetési mód, szállítási cím, szállítás módja, az összeg és a rendelés száma.
Azóta semmi. Írtam nekik kettő emailt is, egyikre sem válaszoltak. Írtam facebookon, ott sem válaszoltak. Semmi információm nincs a rendelésemről. A probléma az, hogy bankkártyás fizetést választottam. Szerencsére nem nagy összegről van szó, de azért nem szeretem ha átvernek...
Mi a teendő ilyenkor? Vissza kaphatom valahogy a pénzem? A weboldalról nem válaszolnak így másik utat kell választanom. Fogyasztóvédelemnél kell bejelentenem vagy a rendőrségen? Van egy olyan érzésem, hogy úgy sem fogom vissza kapni a pénzemet...
Megpróbálkozok a chargeback-el. Írtam a netbankban egy üzenetet, remélem hamar válaszolnak.
Minek írjam le a weboldal nevét? Mit számít az?
Felhívtam az ÁFSZ-ben megadott telefonszámot és úgy néz ki, hogy sikerült megoldani. Valami rendszer hiba miatt "elakadt" a rendelésem, de már elméletileg küldik is. Kíváncsi vagyok megkapom-e. Szerintem nem lesz gond.
Azt mondjuk még most sem értem, hogy az emailemre miért nem válaszoltak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!