Pénztárosok, melyik fizetési módot szeretitek jobban: PayPass vagy készpénz?
De jó, egy autentikus válasz :)
Akkor ha lehet még egy általánosabb kérdésem: mit utáltok a vásárlókban, hogyan tehetem könnyebbé a munkátokat?
Én azt utálom ha olyan dolgokkal támadnak le és kérik számon rajtam amihez nincs közöm, nem tudom befolyásolni. Tescoban dolgozok, péntek és szombat szokott szörnyű lenni szintén szintén mikor megkapják a pénzt az emberek és jönnek nagybevásárolni. Ilyenkor folyton megkapom, hogy miért kell ennyit várniuk. Én dolgozok amilyen gyorsan csak tudok, de sokszor nincs elég pénztárosunk a tömeghez, iszonyú hosszúak a sorok, de jönnek hogy nyitassak már még egy kasszát. Csak épp nincs több emberünk, plusz aki ott van annak is jár a szünet, szóval még közben is szünetre kimennek ergo még hosszabb sorok. Ha tudnánk nyittatnánk még kasszát. A másik az emberhiany kapcsán, hogy diákokkal próbálják javítani a helyzetet, akiknél az elején gyakori a probléma és ilyenkor nekem kell segíteni a mellettem ülő diáknak, ezzel megakad 2 sor is egyszerre. Tudom milyen idegesítő, mikor ennyit kel sorba állni, de ez többnyire abból ered, hogy nincs elég emberünk. Szóval azzal hogy nekem anyáznak nem fog gyorsabban haladni a sor. Én is utálom ezt a helyzetet, de azon kívül hogy dolgozok amilyen gyorsan tudok tényleg nem tudok mást kezdeni. Ha meg egy kolléga lassú és ezt mornalisan közlik tudok azólni a felettesnek, hogy beszéljen vele, de ne rajtam kérjék számon a másik miért ilyen lassú.
Akkor a másik amit utálok, hogy ha valaminek rosszul van kint az ára vagy nincs kint, nincs zacskó, bármi hasonló probléma van úgy közlik velem mintha én magam tettem volna ki rosszul szánt szándékkal. Ha szólnak hogy ilyen probléma van akkor továbbadom akinek kell az infót és tud intézkedni, de normálisan szólva is megértem, mindenféle bunkózás nélkül. Vagy ha valamilyen termékkel baj van és ezt úgy mondják nekem, hogy pl valamit kezdhetnétek a vajatokkal, szar az íze. Ha lejárt a termét vagy úgy érzi nem jól tároltuk és azért rossz az íze vissza kell hozni a terméket, akkor visszaadjuk az árát meg utanánézünk a problémának. De mikor annyi a bajuk hogy nem ízlik nekik és bunkó stílusban közlik az megint olyan, hogy ezzel mit kezdjek?
Ha bármi gond van és azt normális módon közlik szívesen segítek, de amit utálok amikor bunkóznak és alpári módon beszélnek velem, mintha emberszámba se vennének. Borzasztó mint megengednek egyesek maguknak, csak mert egy pénztárossal beszélnek. Nem rajtam kéne kitölteni a felgyülemlett mérgüket. Alapjában véve a legtöbb vásárlóval nincs semmi bajom, vannak akik kimondottan kedvesek, de az ilyenek esetektől a falra mászok.
Szóval az én munkám már annyiból könnyebbé lehetne tenni, ha probléma esetén nem az anyám szidnák hanem normális módon elmondanák mi a gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!