Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Magyarországon szerintetek...

Magyarországon szerintetek meg lehet élni élő pókerből?

Figyelt kérdés
Online pókeren heads upokat játszottam, 10$-on és havi 200$ körül kerestem (diák vagyok), de pokerstarson már túl erős a mezőny, a terem ahol meg eddig játszottam megszűnt. Magyarországon az élő póker szörnyű szabályozása miatt elég magas a rake és a maximum tét is 500/500, emellett sokszor kevés az akció magasabb téten. Ismertek olyat aki ebből hosszabb távon tudott profitálni?

2017. jún. 15. 13:15
 1/7 anonim ***** válasza:

Nem. Élő pókerból szinte senki nem él meg MO-n, nincsenek elég nagy versenyek, a cashgame-k meg nem szervezettek, hanem kb. bűnözők gyülekezete, ott meg nem érdemes nyerni...

A pókert a net dominálja. Akik a nagy versenyeken játszanak ők is a netből profitálna, az élő versenyeket a szponzoráció (pl. a netes termeké...) tartja életben.

2017. jún. 15. 13:23
 2/7 anonim ***** válasza:
Akkor igen ha ez a játék hobbi és nem a szenvedély mánia irányítja . Mellékesnek jól jön és van fejlesztő hatása , de csak erre alapozni veszélyes .
2017. jún. 15. 13:49
 3/7 Tóth Péter Tamás ***** válasza:
Koroknai András, 2012 wsop főverseny 6. helyezett, 1,6M dollár+még tavaly nyert meg egy EPT állomást egy magyar (vagy tán második lett). Koroknai 2010ben még WPT-t is nyert. De ha meg akarsz élni belőle, akkor felejtsd el, hogy 10 dolláros heads upokat játszol. Ha meg akarsz élni belőle, akkor úgy számolj, hogy mondjuk 1 évre meg tudod-e előre keresni a betevődet (számla, kaja stb). Ha igen, akkor sok szerencsét!
2017. jún. 18. 15:51
 4/7 anonim ***** válasza:
Partypokert ajánlom, ha stars túl erős, vagy esetleg a nagyon kicsi termeket, ha csak heads up tolod. Sokan élnek amúgy belőle, ha gondolod dobj egy privátot.
2017. jún. 27. 01:02
 5/7 A kérdező kommentje: