Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Valaki dolgozott már a Transco...

Valaki dolgozott már a Transcosmos Kft. -nél?

Figyelt kérdés
Ez egy debreceni IT/SSC cég. Azt tudom, hogy anno Merlin IT néven futottak, és sok jót nem hallottam róla...

#Ryanair #Transcosmos #Transcosmos Kft #transcosmos Debrecen #merlin Debrecen #IT sector #Ryanair Debrecen
2017. máj. 16. 16:55
 1/2 anonim válasza:
90%

Én, borzalmas hely. A légitársaságos részen voltam (90%-a ott dolgozik a cégnek. Van ugye call, chat meg "sm".


A call a legrosszabb, a telefonálók ~70%-a veszekszik, vergődik, és teszi mindezt jogosan, hiszen a képviselt cég hozzáállása/felhasználási feltételei gusztustalan (pl 160EUR egy név csere). Szóval veszekszel és veszekszel, majd 2.5 óránként szünet (és percre pontosan megvan adva, hogy mikor mehetsz ki, meg hogy mennyit voltál ki és kb fejedet veszik 1 plusz perc miatt).


A chat valamivel jobb, de az se túl jó azért hisz szimultán 5 chatet viszel stb. A szünet rendszer ua mint call-on.


SM- pontosan nem tudom, mit csinálnak, de azt igen, hogy szívatják őket rendesen, folyamat növelik az elvárt mennyiséget és csökkentik a fizujukat.. Vicc, de komolyan.


Ja és persze a 8 órás munkaidő az igazából 9 óra, hiszen egyik szünet sem számít bele a munkaidőbe.

Ha teljes munkaidős vagy akkor jársz a legrosszabbul, hiszen 7-22 közt bárhogy oszthatnak és jellemző lesz a 10-19 hiszen eléd és utánad lesz diák, szóval te veszed leginkább torokra... Persze szombat és vasárnap is kell melózni, és vannak olyan kedvesek, hogy ha már jönni kell pl vasárnap (kb minden 2. héten) akk az egyik szabadnap mondjuk kedd a másik meg szombat, csak hogy, nehogy két nap egymás mellett legyen, hogy érdemben pihenhess.


Vezetőség. Supervisorok anno nagyon paraszt suttyók voltak, sok még most is az (vagy csak simán emberileg nulla és ez az élete csúcspontja, hogy itt "valaki"). Qualitysok, hát vannak de minek? Folyton csesztetnek, de ha ráfekszel a minőségre akkor tuti, hogy nem lesz meg az elvárt mennyiség (12call/hr es 20chat/hr), akkor meg elveszik kafetériát stb. Service lead és fölfele: vicc, suttyók, hülyének néznek, gyáva szarok. Totál inkompetensek egyébként, ami nem csoda, hisz közök nincs a vezetéshez, se iskolai szempontból, de még csak érzékük sincs hozzá. Komolyan csak nevetni lehet az egészen annyira szánalmasak. Van amelyik nem tud köszönni, de úgy mászkál mintha ő lenne a világ közepe. (hát ha az nem is de a pókerasztal közepe lehet, a góréval karöltve)


Mindent egybe vetve, a cég hozzáállása, hogy minél jobban kizsigerelni a dolgozót, és mindezért nevetségesen keveset fizetni. A bónusz rendszert mindig átszervezik, hogy jobb legyen. Na ilyenkor nem történik más mint, hogy úgy alakítják át, hogy még kevesebb embernek még kevesebbet kelljen kifizetni (lehet h 10 ember jobban jár de a teljes kép, hogy céges szinten kevesebbet kell erre fordítani).


Ez a hely másra nem jó, csak arra, hogy megtapasztald az abszolút homályzónát, azt, hogy, hogy nem szabad valaminek működnie és, hogy milyen ha egy céget totális bal.fa.sz.ok irányítanak. Hogy milyen, ha sza.r.ba sem vesznek és érzed valamint éreztetik, hogy ha nem tetszik el lehet menni, majd jön más...


UI.: De biztos én vagyok a hülye és csak véletlen a több száz fős fluktuáció éves szintem, ugye kedves RA leadek?

2017. máj. 16. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
91%
Csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, azóta sem változott semmit ez a cég, aki megakarja óvni magát egy felesleges körtől az nem megy oda :)
2019. márc. 14. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!