Futárszolgálaton keresztül rendeltem egy terméket (kb 20 e ft értékben) a futár a műanyag csőből készült újságtartóba tette be, majd elszelelt. A csomag eltűnt, visszakaphatom a pénzem?
A futárnak elvileg alá kellett volna iratnia az átvételt.
Egyelőre sem a futárszolgálat, sem az online áruház ügyfélszolgálata nem reagál az ügyemre, így nem tudom kihez forduljak.
Alapvetően mik a jogaim?
De a futár azt mondta, hogy odarakta, felhívott telefonon és közölte, hogy "beraktam a postaládába" na akkor rohantam haza fejvesztve mert tudtam, hogy a postaláda csak egy kinti újságos műanyag cső mivel nemrég költöztünk....
Hiába várok, ők már hivatalosan kézbesítettnek tekintették.
ilyen nincs,
ha mégis akkor nagyon hülyének néznek és az adott futárszolgálatnál jelentkezz minél hamarabb hogy az xy számú csomag xx kódu nyomonkövetési kiszllitas soran az yx futar 00 telefonszamrol errol ertesitett és a csomag nincs meg, te ala nem irtal semmit
Jeleztem a futárszolgálatnak, azt mondták "megkérdezik a futárt és visszahívnak" ez volt 4 órakor, azóta nem elérhetőek, gondolom holnap.
De gondolom mindenki mossa majd a kezeit. Én meg buktam 20 ezer forintot, ráadásul nyilván engem fognak gyanúsítani, hogy biztos galádul eltettem a saját csomagomat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!