Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért ilyen kókler a magyar...

Miért ilyen kókler a magyar posta?

Figyelt kérdés

azért ez a magyar posta már egyre pofátlanabb..

mpl üzleti csomag, nem kézbesítős levélről van szó!


oké hogy előre van fizetve a csomag és nem kell a futárnak fizetni érte de attól még be kellene csengetnie vele és aláíratni.

így ha a csomag sérült hiányos stb nincs jegyzőkönyv nincs reklamáció...

ideiglenesen nincs kerítésünk mert felújítás építkezés alatt vagyunk de kihelyezett postaláda van.

csengetés, vagy akár ládába bedobás helyett faszikám megáll, és a hídról beb@ssza az udvarba a dobozt..

mondanom sem kell hogy rommá tört több cucc benne.

nem 2filléres csomagról van szó, 10e ft feletti összegű cucc volt.


2017. márc. 29. 09:18
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
52%

Akkor szépen be kell ballagni a csomaggal együtt abba a postahivatalba, ahol a letét szokott lenni és panaszt kell tenni a kézbesítőre.

Nem a rendszer a hibás, hanem a dolgozó. Ilyenkor azért felelősségre szokták vonni őket.

(Csak csendben és halkan jegyzem meg, hogy ha törékeny a cucc, akkor kellett volna rá kérni törékeny kezelést, ami persze több, mint a normál kézbesítési ár. Bocs, hogy ezt mondom és valamennyire érthető is, de ezt a vevők szívesen "lespórolják" - csak akkor nem kell felháborodni ilyen szinten, ha én is "sáros" vagyok valamilyen szinten9

Persze ettől még a kézbesítőre nyugodtan tegyél panaszt.

2017. márc. 29. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
az a gond hogy a webshopnál nem volt kiírvam mivel szállítanak..nem én határoztam meg hogy milyen módon adják fel
2017. márc. 29. 09:44
 3/14 anonim ***** válasza:
25%

Akkor pedig reklamálhatsz a webshopnál - ugyanis a FELADÓ feladata gondoskodnia a BIZTONSÁGOS csomagolásról. Van olyan futárcég, amelyik, ha nem találja biztonságosnak a csomagolást (persze, csak ami kívülről látszik), akkor fel sem veszi a csomagot.


Én is adtam már fel kerámia tárgyakat, hiába dobálták, nem tört el - a biztonságos, gondos csomagolás miatt :-)

Volt abban buborékos fólia, használt, tönkrement textil, stb :-) lehet, a vevő kicsit furcsán nézett, amikor bontogatta, de legalább nem tört el :-)

2017. márc. 29. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
57%

Szólj a postán. Nem ez a normális eljárás. Én még nem találkoztam ilyen postással.

Nekem is jött már csomag postai csomagkézbesítéssel. Ugyanúgy felhívtak, ha épp nem voltam ott, mint a futárcégek. Sőt, volt, hogy meg is várt, mert épp akkor mentem haza. Szóval szerintem tök normálisak.

Szomszéd csomagját is vettem már át többször, mert nem volt otthon. Szóval nem szokták csak úgy ledobálni, eldobálni a csomagokat.

2017. márc. 29. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
26%

Egyes, az, hogy valami törékeny vagy nem és a között, hogy a prosztó tahó postás bebaxxa a hídról a kertbe a csomagot nagy különbség van. Egy tégla sem törékeny, mégis csak megfelelő erőhatás kérdése az, hogy kettétörd egy 5 kilós samuval....


Kérdező:

A posta azért ilyen, mert nem piaci alapon működik, nincs alternatíva vagy konkurencia.

És ne legyenek illúzióid, nem fogják a postást felelősségre vonni, xarért hugyért dolgoznak, nem talál helyettük a posta mást (max ugyan ilyen trógert), ezért egy ejnye bejnye látszatintézkedés után minden megy tovább.

Menj be a postára, vetess fel jegyzőkönyvet és követelj kártérítést, ez egyértelműen a posta sara.

2017. márc. 29. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
86%

"A posta azért ilyen, mert nem piaci alapon működik, nincs alternatíva vagy konkurencia. "


Ezt ugye magad sem gondoltad komolyan? Tele van az ország webox, Foxpost, stb automatákkal futárcégekkel - mégis melyik században tetszik élni? Még hogy nincs konkurencia...

És ahhoz mit teszik szólni, hogy a DPD összetöri a csomagot és tévé műsor kell hozzá, hogy elismerjék a hibát? Pedig az piaci alapon működik... :-)

Szóval nem igazán áll, amit írtál...


Amúgy közel 2 ezer eladásom volt - ebből 2 levél tűnt el: egy sima küldemény és egy ajánlott. Az ajánlottat kártérítették. Eltörni egy sem tört el.

Ettől függetlenül nem védtem a postát, sem a dolgozót, mert valóban előfordulhatnak dobálózós postások is... na, mindegy... Kezdem megszokni, hogy itt nem nem a realitás számít, hanem az, amit elvárnak válaszként :D

2017. márc. 29. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
41%

Tekintettel arra, hogy az első válaszomat lehúztátok 21 %-ra, melyben azt írtam, hogy:

"Akkor szépen be kell ballagni a csomaggal együtt abba a postahivatalba, ahol a letét szokott lenni és panaszt kell tenni a kézbesítőre. ", ezért módosítok: nem kell bemenni a postára, nem kell panaszt tenni - most jó???? :D :D

Most ez hasznos válasz lesz? :D :D

2017. márc. 29. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
57%

5-ös, érdekes, hogy csak a zárójelben leírt mondatomat tudtad figyelembe venni - majd leírtad kb. ugyanazt, amit én fő mondanivalóként írtam:

"Nem a rendszer a hibás, hanem a dolgozó. Ilyenkor azért felelősségre szokták vonni őket. "

Nem állítottam egy szóval sem, hogy ki fogják rúgni, stb.

2017. márc. 29. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
72%

# 6


Nos, erre csak azt tudom mondani, hogy kerestél már Webox vagy Foxpost automatákat megyeszékhelyen kívül? Baja méretű városokban nincs szolgáltatásuk. De Budapesten kívül általában még nagyvárosokban is 1-2 hely van max. Azért nem kéne elfelejteni, hogy MO nem csak Budapest és a posta az a szolgáltató, ami az utolsó kisvárosban is elérhető.


A DPD-ben nem vagyok annyira ismert, de régen szerződni kellett velük, nem csak felhívtam, hogy helló volna egy csomagom ide meg oda kéne küldeni. Ez sem összehasonlítható egy normál postaszolgálattal.


Mind e mellett a postát tömi az állam pénzel direk és indirekt (pl. állami kézbesítések, ajánlott, tértivevény és társai), ami eleve torzítja a piacot.

2017. márc. 29. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
65%

# 8


Nos a mondandód fele volt zárójelben. A másik felével meg nem érettem egyet (hogy bármi érdemi felelősségrevonás történne a postánál egy ügyfélpanasz után).

Gyakorlatilag 1 mondatoddal tudok egyetérteni, hogy be kell menni a postára kártérítésért. Semmi mással.

2017. márc. 29. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!