Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » PayPal-on miért nem jött...

PayPal-on miért nem jött vissza a visszatérítés?

Figyelt kérdés

Ruhákat rendeltem külföldről, amiből az egyik nem jött meg, és le is leveleztem az oldallal, hogy akkor visszatérítik a PayPal-omra az összeget. A főoldalon meg is jelent, hogy utaltak nekem, de nem jött át.... ne ez már 9 munkanapja történt.


Nos a PayPal oldalán elkezdtem kutakodni, hogy most mi a helyzet, és találtam olyasmit, hogy bankkártya alapján küldik vissza. Ebben az a bökkenő, hogy pont aközben lett bankkártya cserém (mivel az előző lejárt), miközben utazás közben voltak a ruhák, hát így az oldalon is töröltem a régit és az újra cseréltem.


Mit tudok tenni???



2017. febr. 20. 20:31
 1/2 anonim ***** válasza:

Mondjuk, megnézed a számlatörténetedet és csodálkozol, hogy ott van...

Második lépésként ráguglizol a bankkártya és a paypal működésére

2017. febr. 20. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
De tényleg nem jött át az összeg... Azóta már használtam (ma) és ugyanúgy a bankkártyámról szedte le a pénzt, és nem az esetlegesen visszatérített összegből, aminek a paypal fiókomon kellene lennie.
2017. febr. 20. 22:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!