Hova lehet fordulni, ha három hónapja nem érkezett meg a csomag amit internetes áruházból rendeltem?
Figyelt kérdés
Novemberben rendeltem a Tinydeal nevű kínai áruházból egy csomagot. Megadtam a címem, elutaltam a csomag árát.
Egy hét múlva jött egy email, hogy útjára indult a csomag, az általam megadott cím helyett az Egyesült Királyságba.
Azonnal írtam a Tinydealnek, hogy ez nem lesz jó. Írták, hogy nem tudnak mit csinálni, majd ha visszaér hozzájuk a csomag, akkor újra feladják a helyes címre.
Vártam. Sokat. A csomag közben visszaért kínába, de újra útnak indították az Egyesült Királyságba.
A leveleimre az ügyfélszolgálat nem válaszol normálisan. Csak azt írják, hogy várjak.
Van valami szerv, ahova lehet fordulni, hogy visszakapjam a pénzem?
Előre is köszönöm a válaszokat!
2017. febr. 13. 11:34
1/3 anonim válasza:
Talán itt találsz választ:
2/3 anonim válasza:
Ez meg hivatalosnak tekinthető: [link]
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Megpróbálom megkérdezni a bankot, és írok az EFK-nak is.
2017. febr. 13. 16:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!