Ha a posta nyitvatartási ideje és a dolgozó szabadideje nem esik egybe, akkor hogyan veheti át a ki nem kézbesített csomagot? (többi lent)
Elméleti kérdés, de szerintem lazán előfordulhat.
Adott egy dolgozó, aki mondjuk reggel 8tól este 6ig dolgozik.
Szabadságot nem vehet ki.
De a postás valami csomagot adna át a dolgozónak, aki persze nincs itthon.
Emiatt a dolgozónak egy lapot hagy, hogy ekkor és akkor veheti át a csomagot, valamelyik nap meg x időben (nyilván nem este 7 után) újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
A dolgozó persze h-p közt dolgozik 8-18 közt.
A posta H-P közt van nyitva, reggel 8tól este 5ig. És a csomagot erre a postára hozzák. Persze szombaton a posta nincs nyitva.
(Ilyen posta létezik, nálunk is ilyen posta van)
És a dolgozó nem számíthat senkire se. Akkor hogyan kaphatja meg a csomagot, ha nem mehet el érte?
És a munkahelyére se kérheti a csomagot.
Ha meg senkit nem ismer, senkiben nem bízik akár ok nélkül, akár nem, akkor bizony ennyit erről. :D
Meghatalmazás nem azt jelenti, hogy ott (ahova megy a csomag) van a meghatalmazott személy?
Nem, illetve nem feltétlenül.
Utólag is írhattok meghatalmazást, hogy a meghatalmazott vegye át a postán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!