DPD Futárszolgálat - Mikor kézbesítenek legközelebb?
Figyelt kérdés
Gondoltam ide írok, hátha tudtok segíteni. Egész szép kis történetem van már a DPD-vel kapcsolatban. Még november 25-én rendeltem pár könyvet. November 29-én kaptam egy e-mailt, hogy kihozzák őket. Egész nap itthon voltam, de még a szemetet sem vittem le, futárral mégsem találkoztam. Viszont a csomag nyomon követésben az szerepelt, hogy a kézbesítés sikertelen, a címzett nem volt a kézbesítési címen és a futár értesítőt hagyott. Megjegyzem értesítőt sem kaptam és telefonhívást sem. Másnap vizsgáztam, emiatt írtam egy e-mailt a központi e-mail címre, hogy akkor biztosan nem leszek otthon és telefonon sem leszek elérhető. Azt, hogy volt-e nálunk a futár nem tudom, most már e-mailt sem kaptam, csak a csomag követésben azt, hogy másodszor itt volt a futár és hogy hét napon belül vegyem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Mivel az e-mailre azóta sem érkezett válasz, ezért december 2-án felhívtam őket. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ilyenkor 5 munkanap múlva ismét kiszállítják a csomagot, de ha szeretném megbeszélhetünk egy konkrét napot. Így a hétfőben, 5-ében maradtunk. Nyilván a futár most sem ért ide. Gondoltam megvárom az 5 munkanapot. Ma már a 6. van, de a csomag még nem ért ide. Állítólag a kirendeltségen van, a csomag nyomon követés szerint. Ma megpróbáltam többször is hívni az ügyfélszolgálatot, de folyamatos foglalt jelzést ad, most már azt sem mondja, hogy tartsam a vonalat... Magyarul nem tudok velük beszélni. Ti mit tudtok az ismételt kézbesítésről? Automatikusan megtörténik? Ha igen, mennyit (hány napot) kell rá várni? Örülnék neki, ha tudna valaki segíteni.2016. dec. 8. 13:27
1/4 anonim válasza:
Egy valamit véss az eszedbe: ha valamit el akarsz intézni, akkor nem emailt küldözgetsz, hanem felhívod őket. Egyébként minden hétköznap reggeltől késő délutánig kézbesítenek. Nem tudsz mást tenni, mint őrült módjára hívogatni őket, esetleg írj egy emailt, amiben egy kósza félmondatban felemlíted a fogyasztóvédelmet / [link] -t
2/4 A kérdező kommentje:
Ugye, mint magam is szoláltató tevékenységet végző emberke gondoltam, hogy az e-mailnek egyrészt nyoma van, másrészt működik a futárszolgálatnál a gyors és pontos információcsere. Nyilván rájöttem én is, hogy érdemesebb őket hívni, már ha éppen sikerül. Magam részéről jobban szeretem, ha az ügyfél e-mailt küld nekem, nyilván én folyamatosan nyomon is követem az üzeneteimet. A fogyasztóvédelmes tippet köszönöm!
2016. dec. 8. 14:03
3/4 anonim válasza:
Amikor beszéltél velük, egyeztettétek a címet? Nekem úgy tűnik mintha nem jó helyre csöngetett volna.
Engem pont a dpd-s futár mindig felhív csöngetés helyett, pedig nem lakótelep, szóval megtalálna :).
4/4 A kérdező kommentje:
Igen, egyeztettük a címet is. Az nekem is furcsa, hogy elvileg kétszer itt járt és egyszer sem próbált felhívni.
2016. dec. 9. 09:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!