Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpresszel kapcsolatban...

Aliexpresszel kapcsolatban segítség?!

Figyelt kérdés
Több, mint 10 napja rendeltem aliexpresszről, amit rögtön le is vontak a számlámról (kaptam sms-t), majd jött egy email, hogy a fizetést elfogadták, utána kaptam arról is egy emailt, hogy mikorra számíthatok az érkezésre. Erre ma kapom az emailt, hogy a rendelést törölték, mondván hogy a vásárló nem fizetett... most mi van ilyenkor, kihez kell fordulni, kinek írjak?

2016. dec. 4. 20:46
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Nem az eladóval van probléma? Te már fizettél. Nézd meg, hogy a rendelésed milyen státuszban van. Ha nem küldenek árut,akkor vissza fogják adni a pénzt. Fönt a Help menüben tudsz reklamálni.
2016. dec. 4. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi! A státusz amúgy: closed.
2016. dec. 4. 21:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!