Edigital csomagnál miért ilyen a dpd futár?
soha nem engedni kinyitni a csomagot, mindig eljátszom azt a kört, hogy vissza, és kérem royal sprint-el.
alapvetően nem vagyok egy kukacos fajta, de az edigitaltól mindig nagyobb értékű dolgokat kérek, pl monitor telefon tablet stb
a futár mindig bunkózik, hogy hát ilyen csak az emagnál van hogy kinyithatod itt nem..
és ismerem milyenek, mert hála a jó égnek hogy a monitoromat is visszadobtam, elvolt törve ami a futárnál volt, mint az edigitaltól megtudtam
ma a telefonomat várom de már gyomoridegem van hogy mi lesz..
mert sietnek. A szart is kihajtják belőlük, és címpénzben fizetik őket. Illetve addig nem rakhatja le az autót, amíg a napi címeket ki nem vitte. Valamint vannak olyan fuvarjai, amiket meghatározott időre kell kivinni. És figyelik őket. Ha látják, hogy "indokolatlanul" áll az ató, rögtön vegzálják.
ennek ellenére neked, mint a vásárlónak jogod van kibontani és megnézni a csomagot, mielőtt kifizeted, és aláírod, hogy átvetted. Bár a cégek, akiktől rendelsz tisztában vannak vele, hogy a futár nem nagyon ér rá megvárni minden egyes csomagnál, hogy az ügyfél átnézze (holott így kellene), éppen ezért nem szoktak olyannal szőrözni, hogy ha átvétel után jössz rá, hogy sérült, és úgy akarsz garit érvényesíteni. (sajnos van kivétel, de a gyakorlat az, hogy nem kukacoskodnak). Egyéb iránt, a netről rendelt cuccot bizonyos ideig akár indoklás nélkül is kötelesek visszavenni (pl.: a webshopon még tetszett, de élőben nem tetszik, ruhánál egyértelmű, mert nem tudtad felpróbálni, stb, de netes rendelésnél megvan a vásárló indoklás nélküli elállási joga)
köszönöm a választ
én megértem hogy sietniük kell de sajnos ez már nem az én problémám..engem is b@ztatnak munkahelyen de ez van
én hónapokig évekig gyűjtögetek nagyobb értékű dolgokra, amikor végre megveszem nem szeretnék abba belefutni hogy egy törött telefonnal kelljen szenvednem hónapokig mire kapok valami visszatérítést, telefont meg nemtudok venni másikat mert nincs meg az ára..
és igen elállhatok a vásárlástól ha nem tetszik de csak sérülésmentes cuccot vesznek vissza
első vagyok.
Pont ezért írtam, amit írtam. Nem a te dolgod, hogy a futárnak mennyi a dolga. Ez tény. De ugyanakkor emberileg meg lehet érteni, hogy ő a megélhetéséért rohan. Főleg, ha olyan "viszonyban" vagy vele, ahogy mi azzal a futárral aki szokott hozzánk szállítani. Előtte felhív, mondja, hogy 10 perc és ott van. Én ha tudok, megyek átvenni, ha nem, akkor mondom neki, erre ő megmondja, hogy pl akkor nap végén, ekkor meg ekkor tud újra arra jönni. Sajnos aki nem ismeri a hasonló melót belülről, az kevésbé tudja átérezni (taxis vagyok, futár is voltam), ezért ehhez a melóhoz kell egyfajta empátia és tűrőképesség, az tuti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!