Ha nem "tetszik" a termék 3 napon belül visszavihetem?
Sziasztok!
Vettem a mai nap egy "3 Motoros fűthető masszázsülés"-t az OBI-ban. A termék nem megfelelő számomra. A motoros masszázs kütyü kegyetlenül nyomja a hátamat, úgy 10x5x5 cm-es doboznak tűnő valami. Bekapcsoláskor pedig katasztrófa amit csinál, mintha 20-30 telefon rezegne körülöttem, egy kicsit sem masszíroz. Nem a termék minőségével van probléma, szerintem a kivitelezésével, ugyanis nem hiszem, hogy lenne bárki, aki el tudná viselni maga mögött ezt a terméket.
A csomagolást természetesen megbontottam, ugyanis ki kellet próbálnom a terméket, hogy ezen a véleményen legyek. Amennyiben 3 napon belül visszaviszem a terméket, kicserélik egy másikra, vagy visszafizetik az árát? Nem szeretném szétbarmolni, meg tudnám oldani, hogy kivegyem belőle a zavaró alkatrészeket, de akkor ugrik a garancia... Milyen vásárlói jogom van ez ügyben?
Hát ez nagyszerű, köszönöm a válaszokat!
Az OBI hirdet egy olyan lehetőséget, hogy 60 napos cseregarancia, azonban ép csomagolásban kéri a terméket. Zsugorcsomagolásban volt a termékük, így esélyem sem lett volna.. :(
Nem fogják visszavenni.
A 60 napos "Pénzvisszafizetési garancia" csak olyan termékre vonatkozik, amit az áruház utána el tud adni teljes árú termékként.
A három napot sokan összetévesztik azzal, hogy garanciális probléma esetén három napig az eladóhoz kell/ lehet fordulni, utána pedig a garancialevében található szervizhez.
#4: Bár a konkrét kérdéshez semmi köze, csak a félinformációk helyreigazítása végett: bármikor visszavihetsz egy jótállással rendelkező hibás terméket a forgalmazóhoz is és a garancialevélen szereplő szervízekbe is. Azonban ha 3 napon belül a vásárlás helyére viszed vissza, akkor a terméket nem javíthatják, hanem azonnal cserélniük kell.
Egyébként sokan azért tévesztik össze ezt a "nem tetszik, vegyék vissza" helyzettel, mert 1997-ig valóban volt ilyen (hasonló) törvény, ami ezt megengedte.
Vidd vissza. Remelhetoleg a csomagolas vmennyire meg ep. Ha nem, hat ez van. :)
Mi meg a novenyt is visszavesszuk... Szoval, csak nyugodtan.
Es, barmelyik Obi-ba vissza viheted!
Köszönöm az eddigi válaszokat!
A probléma megoldódott, van egy "kis" rutinom reklamációk kezelése és írása terén. Egyből az OBI-nak küldtem egy levelet és leírtam mi a panaszom a termékkel. Ők továbbították az áruháznak a reklamációmat, kifogásomat és a sérült csomagolás ellenére visszafizették a árát, majd megvásároltam a számomra tökéletes terméket. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!