Rendeltem egy webáruházból 09.12-én a neve mindenamioutdoor.hu és azóta sem érkezett meg a rendelésem. Mit tegyek?
[link] is van - nem hívtad még fel őket? Ha nem, miért nem?
Bocs, hogy ezt mondom, de abszolút nem értem az a mentalitást, hogy ilyenkor valaki megkérdezi a Gyakorin, hogy mit tegyen?... Majd 1 hónap múlva...
Ha nem kaptad meg 10 nap alatt, felhívod, rákérdezel és kész - vagy lemondod vagy vársz.
Itt a telefonszám:
Na, akkor fussunk neki még egyszer :-) (5-ös vagyok)
A kérdésben nem említetted, hogy telefonon is hívtad őket - én meg nem vagyok gondolatolvasó...
Biztos, hogy nem várnék valamire 1 hónapig.
És hogy segítsek is: létezik az ún. távollévők közötti (interneten vásárolt) terméknél az elállási jog, ami elvileg akkor lép életbe, ha megrendelted a terméket, megkapod, de nem olyan, mint a képen.
De ebben az esetben, ha megrendelted , de pl. nem kapod meg ilyen sokáig, ilyenkor is élhetsz vele: egyszerűen írsz nekik egy emailt (de mindenképpen írásban, hogy legyen nyoma), melyben közlöd, hogy elállsz a vásárlástól, mivel túl sokáig nem tudták leszállítani - így most már nem aktuális.
Nem vagyok egy türelmetlen típus, de ennyit én sem várnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!