Titeket is irritál a Teva Gyógyszergyár ikreket imitáló unásig vetített reklámja?
Figyelt kérdés
Szerintem szerencsétlen gyógyszergyár összeszedte a legbénább marketinges csapatot az országban és belehúzza magát a legnagyobb kamikáze repülésbe amibe csak cég mehet az országban. Eleve idősek szednek gyógyszert, nagy nehezen de meg tudják különböztetni melyiket mikor szedjék. Ehhez képest Teva -éknál kitalálta valami halálosztó, hogy minden gyógyszer doboza nézzen ki idősek számára abszolút összetéveszthető hasonlóan. Ha ez még nem elég, kitaláltak egy reklám koncepciót amiben ikrek folyamatosan egymást vezetik meg, egyik nem szól a másiknak hagyja, hogy a drágább gyógyszerrel éljen a másik míg a kamera ott nincs. De amikor a kamera felbukkan, színre lép, hirtelen már érdekelni kezdi a másik ikerfelet is, hogy mi az amit a másik fele régóta szed. A baj csak az, hogy annyira szerencsétlenül irritáló az egész koncepció és unásig vetített, hogy ha a gyógyszergyár közvélemény kutatást készítene, hogy mondják már meg csak egyetlen gyógyszer nevét is amit egy ikrekkel reklámozott reklámban látott, tuti, hogy senki egy gyógyszert se tudna mondani. Tehát van egy szétvert termékértékesítési skála ami ingerli a népet: A gyógyszerek összetéveszthetőek, ergo már csak azért se írja fel az orvos az időseknek akik amúgy egy gyógyszergyár eltartói, másodsorba maga a névre se szignál se dallam se semmi, a kutya nem jegyzi meg. Szerintetek is mélyrepülésben van a magyar marketing piac és marketing szakma? Miért hagyják magukat a jó termékeket gyártók, hogy ócska szakemberek tönkretegyék a fáradtságos munkával megtermelt egyébként vélhetően hasznos termékek létezését a piacon? A másik kedvencem Bodrogi tönkrement családi élete, amit már megvágtak úgy, hogy a családi élet tönkremenetelét kivették, csak benne felejtették jó hangsúlyosan, hogy boldogan jövök HA hívnak. Teljesen olyan érzés, mint ha őt a kutya nem hívná.... Szegény öreg! Hogy behúzták abba a reklámba az ott is ócska marketingesek. Vajon a marketingeseknél is jellemző lett, hogy a jó szakemberek elmentek a fenébe külföldre, és nálunk itthon már csak a legalja maradt ennek a szakmának is? Marketinget akarok tanulni de erős kétségem van, hogy a piac még kínál lehetőséget itthon. Vélemény?#ikrek #TEVA #teva gyógyszergyár #ócska reklám #balek megrendelők #szerencsétlen hozzá nem értő banda #nagyon komolynak eladják magukat a cég marketingesei pedig nagy nullák lehetnek #irritáló tv reklámok #irritáló szakma #béna szakma
2016. okt. 5. 19:39
1/4 anonim válasza:
Én nem nézek tévét, úgyhogy én még nem láttam.
2/4 anonim válasza:
Nem nézek tévét és ezt a hozzászólást sem olvastam el, bár téged biztos, hogy kikészít, ha ennyit tudsz írni róla.
3/4 anonim válasza:
A Bodrogis reklám engem is irritál, a Tevással szerintem semmi baj.
4/4 anonim válasza:
Totál egyettértek... Az a reklám borzalmas..:D de ettől függetlenül szerintem megérheti marketinget tanulni, majd te forradalmasítassz itthon😉 (részemről mondjuk engem nem vonz a szakma, nem tervezek ilyesmkt tanulni)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!