Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » HA rendeltem valamit a Premium...

Riddick2002 kérdése:

HA rendeltem valamit a Premium mobil-ról hova küldjem vissza a híbás terméket?

Figyelt kérdés
Ha megrendeltem és ki is hozták de elromlott 1 hét után hova küldjem vissza? Vagy ilyenkor mi a teendő? év gyártói garancia van rá. Amúgy a telefon egy Huawei P8 Lite.

#hibás termékek #premium mobil
2016. szept. 24. 15:32
 1/2 anonim ***** válasza:
Mivel garancia van rá, így fel kellene venned a kapcsolatot velük és jelezned, hogy meghibásodott.
2016. szept. 24. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
de nem tudom hova írjak vagy kinek!
2016. szept. 26. 15:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!